Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog); Lot 2: Back Office - Tratarea reclamatiilor clientilor primite pe canalul
Data licitatiei 13.08.2013
Expirat
128
128
Valoare estimata : 293,259 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 192316
|
Data publicarii :
01.08.2013
|
Tara/Judet:
Bucuresti |
Descriere scurta:
Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de contact center, defalcate astfel: Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog); Lot 2: Back Office - Tratarea reclamatiilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor de retea ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog)
Coduri CPV:
72318000-7 - Servicii de transmisie de date
|
Textul licitației
uresti, Romania, cod postal: 011172, telefon:+40 372115089, fax:+40 0372871911, persoana de contact:Adina Alexe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache,nr.41-43,corp C, etaj 1, Directia Achiziti, sector 1, Bucuresti, telefon:+40 372115089, fax:+40 0372871911, persoana de contact: Adina Alexe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog); Lot 2: Back Office - Tratarea reclamatiilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor de retea ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de contact center, defalcate astfel: Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile