Istoria stiintelor. Curriculum optional integrat transdisciplinar si pachet educational cu resurse digitale de invatare
Data licitatiei 04.08.2013
Expirat
93
93
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 192212
|
Data publicarii :
24.07.2013
|
Tara/Judet:
Bucuresti |
Descriere scurta:
Obiectivul general: Obiectivul general consta in sustinerea procesului de modernizare a invatamantului preuniversitar din Romania prin elaborarea si pilotarea cursului optional integrat transdisciplinar Istoria stiintelor (de tip Curriculum la Decizia Scolii - CDS), precum si a unui pachet educational complet destinat elevilor de liceu (clasele IX-XII), folosind o abordare inovativa, inter- si transdisciplinara si extinzand utilizarea TIC in activitatile de predare-invatare-evaluare).
Coduri CPV:
80000000-4 - Servicii de învăţământ şi formare profesională
|
Textul licitației
are a învăţământului preuniversitar din
România prin elaborarea şi pilotarea cursului opţional integrat transdisciplinar Istoria ştiinţelor (de tip
Curriculum la Decizia Şcolii
–
CDŞ), precum şi a unui pachet ed
ucaţional complet destinat elevilor
de liceu (clasele IX
-
XII), folosind o abordare inovativă, inter
-
şi transdisciplinară şi extinzând
utilizarea TIC în activităţile de predare
-
învăţare
-
evaluare).
Obiectivele proiectului
:
Îmbunătăţirea ofertei educaţion
ale pentru studiul Istori
ei
ştiinţelor de către elevii de
liceu
prin
realizarea unei programe şcolare moderne centrate pe elev şi a unui pachet de resurse
educaţionale suport care să conducă la formarea de competente cheie în rândul elevilor
.
Dezvoltarea c
ompetenţelor profesionale necesare pentru implementarea noii programe şcolare
Istoria ştiinţelor pentru
liceu
şi pentru utilizarea resurselor educaţionale suport în cazul a 1056 de
cadre
didactice din învăţământul preuniversitar; în urma participării la programul de formare vor
fi certificaţi cel puţin 97% dintre cursanţi
.
Creşterea accesului la educaţie de calitate şi asigurarea formării de competenţe cheie pentru elevii
din sistemul de î
nvăţământ preuniversitar ca urmare a pilotării no