Data licitatiei 03.11.2014

Expirat

Intocmirea fazelor de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii:“Modernizare strazi in comuna Vedea, judetul Giurgiu”
Data licitatiei 03.11.2014
Expirat
1
1
Valoare estimata : 6,989,252 RON Tip anunt: Achizitii ID: 912080 Data publicarii : 15.10.2014 Tara/Judet: RO/Giurgiu
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: COMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEA) Numar invitatie: 366065 / 16.10.2014 Denumire contract: Intocmirea fazelor de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii:“Modernizare strazi in comuna Vedea, judetul Giurgiu” Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social COMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEA) Cod fiscal: 5519611, Adresa: COM. VEDEA, Vedea, Telefon: 0246240120, Fax: 0246240120 , Email: clvedeagr@yahoo.com I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. VEDEA, Vedea, Romania, cod postal: 087260, telefon:+40 246240120, fax:+40 246240120, persoana de contact:TARANU CHIRU I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei comunei VEDEA, Str.Arsache, nr.130 I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Intocmirea fazelor de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii:“Modernizare strazi in comuna Vedea, judetul Giurgiu” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea fazelor de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Modernizare strazi in comuna Vedea, judetul Giurgiu” Lucrarile de proiectare si executie pentru prezentul contract includ: -proiectare • proiect tehnic conform HG 28/2008; • detalii de executie; caiete de sarcini; • documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), inclusiv pentru lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor (DTOE); • documentatia pentru obtinerea avizului Inspectoratului de politie privind semnalizarea rutiera - executie lucrari - asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor Valoarea estimata a acestei achizitii este de 6.989.252 lei, fara TVA din care: - proiectare (proiect tehnic, detalii de executie; caiete de sarcini,documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), inclusiv pentru lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor (DTOE), documentatia pentru obtinerea avizului Inspectoratului de politie privind semnalizarea rutiera) = 78.000 lei - executie lucrari = 6.377.455 lei. - asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor = 12.000 lei Cheltuielile diverse si neprevazute in valoare de 521.797 lei reprezinta un procent de 8,18% din valoarea estimata a contractului (fara diverse si neprevazute). II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 6,989,252 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Cuantumul GP este de 127.000 Lei. GP poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare, curs comunicat de BNR. GP se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. GP se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii a unui OP sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea GP prin ordin de plata contul este: RO03TREZ3215006XXX003382 deschis la Trezoreria Giurgiu, CIF: 5519611. GP emisa în alta limba va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna.Perioada de valabilitate GP este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin. (2) din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: Cerinta nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea în dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.2 În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular In cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr.2. Declaratie pe proprie raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3 În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. În cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.5 Se solicita: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. NOTA: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat înlesniri la plata de catre organele competente si în masura în care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care înregistreaza datorii la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora. Cerinta nr.3. Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.26 În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr.4. Declaratie pe propria raspundere pentru neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-se vor completa informatiile in sensul in care Formularul nr.4 va fi completat de ofertant/ofertant asociat, tertul sustinator, subcontractant (daca exista). Lista cu persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante este urmatoarea: Balan Marian, Ghimus Marin, Clejanu Lucian, Taranu Chiru, Iofcea Sever, Coarda Stelian, Ducman Valentin, Badoi Sorin Ionut, Caciulan Tudor, Stefanica Ion, Furnica Gheorghe, Togoe Mariana, Chiripuci Aurel, Iofcea Gheorghe. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular În cazul în care ofertantul beneficiaza de sutinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr.1.-Persoane juridice/fizice române Certificat constatator emis de Oficiul Natioanal al Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”/electronica din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator. NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC în original sau copie legalizata. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza. Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana. Capacitatea economica si financiara Descriere: Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie de minim 12.000.000 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), pentru care exista exercitiu financiar încheiat, înregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte îndeplinirea cerintei minime privind media cifrei de afaceri globala. Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Informatii privind experienta similara pentru proiectare si executie lucrari: - Declaratie privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani - Valoarea lucrarilor similare, cumulate, executate in cadrul contractului/contractelor prezentate in lista sa fie de minim 6.000.000 lei; - Prin lucrari similare se intelege: modernizare si/sau reabilitare si/sau constructii de drumuri: autostrazi si/sau drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau drumuri judetene si/sau drumuri comunale - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Valoarea serviciilor similare, cumulate, prestate in cadrul contractului/contractelor prezentate in lista sa fie de minim 70.000 lei; - Prin servicii similare se intelege servicii de proiectare pentru modernizare si/sau reabilitare si/sau constructii de drumuri: autostrazi si/sau drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau drumuri judetene si/sau drumuri comunale Pentru demonstrarea experientei similare se accepta contract(e) care au ca obiect servicii de proiectare si lucrari similare si/sau contracte distincte pentru servicii de proiectare si pentru lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului. (echivalenta lei/valuta se face la cursul mediu anual comunicat de BNR din anul semnarii contractului respectiv) Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare : - documente care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari sau procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala sau documente constatatoare eliberate de beneficiarul/clientul respectiv. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati), denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora. - documente care sa ateste faptul ca serviciile au fost duse la bun sfarsit: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.În cazul în care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr- o declaratie a operatorului economic; Prin formula ,,servicii duse la bun sfarsit,, se inteleg–servicii receptionate partial-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). NOTA: ultimii 3 ani, respectiv 5 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor anexa, in copie “conform cu originalul”.,Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani. Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere.,Resurse umane. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Personalul minim si obligatoriu solicitat: 1.Sef de santier Calificari si abilitati: - Studii Superioare (inginer/subinginer CFDP) - Experienta profesionala generala: minim 5 ani. - Experienta profesionala specifica: - implicarea intr-un contract in care sa fi avut atributii de sef de santier sau echivalent; - participarea intr-un contract ce vizeaza activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii. 2. Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari constructii rutiere drumuri, poduri. Detinere atestat si/sau legitimatie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor emisa de institutia abilitata in domeniul lucrarilor sau de un alt organism echivalent, conform Legii 10/1995, H.G. 925/1995, respectiv Ordin MLPTL 777/2003. 3. Inginer proiectant CFDP Nota: Lista personalului nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care îi considera necesari pentru îndeplinirea optima a prevederilor Caietului de Sarcini.,Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului, in perioada de timp estimata pentru desfasurarea lucrarilor.,Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Implementarea Standardului de Management al Calitatii în conformitate cu ISO 9001 sau un document echivalent. Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.,Implementarea Standardului de Management de Mediu în conformitate ISO 14001 sau un document echivalent. Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: - IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2014 10:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2014 12:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 17:46

Coduri CPV:

45233120-6 - Lucrări de construcţii de drumuri

Textul licitației

ERE II.1.1) Denumire contract: Intocmirea fazelor de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii:“Modernizare strazi in comuna Vedea, judetul Giurgiu” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea fazelor de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Modernizare strazi in comuna Vedea, judetul Giurgiu” Lucrarile de proiectare si executie pentru prezentul contract includ: -proiectare • proiect tehnic conform HG 28/2008; • detalii de executie; caiete de sarcini; • documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), inclusiv pentru lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor (DTOE); • documentatia pentru obtinerea avizului Inspectoratului de politie privind semnalizarea rutiera - executie lucrari - asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor Valoarea estimata a acestei achizitii este de 6.989.252 lei, fara TVA din care: - proiectare (proiect tehnic, detalii de executie; caiete de sarcini,documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), inclusiv pentru lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor (DTOE), documentatia pentru obtinerea avizului Insp

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta