Data licitatiei 11.09.2023

Expirat

INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU PE 3 ANI PENTRU SERVICII DE PAZA
Data licitatiei 11.09.2023
Expirat
18
18
Valoare estimata : 214,593 RON Tip anunt: Achizitii ID: 7369394 Data publicarii : 25.08.2023 Tara/Judet: RO/Bihor
Descriere scurta:

INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU PE 3 ANI PENTRU SERVICII DE PAZA

Coduri CPV:

79713000-5 - Servicii de pază

Textul licitației

Acord-Cadru LOT 1: 642.606,72 lei fara TVA, defalcat astfel: LOT 1: 642.606,72 lei fara TVA/3 ani, respectiv: 214.593,12 lei fara TVA/an in primul an; 214.006,80 lei fara TVA/an in al doilea an; 214.006,80 lei fara TVAan in al treilea an; Acord-Cadru LOT 2: 466.124,40 lei fara TVA, defalcat astfel: LOT 2: 466.124,40 lei fara TVA/3 ani, respectiv 155.374,80 lei fara TVA/an. 8. Sursa de finanţare: Bugetul DASO, capitol 680206, art. 200130, in limita existentei creditelor bugetare pentru aceasta destinatie 9. Cod CPV: 79713000-5 - Servicii de paza 10. Termenul pentru prestarea serviciilor LOT 1: servicii de paza la sediul Directiei de Asistenta Sociala Oradea, str. Primariei, nr. 42 Anul 1 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 214.593,12 lei fara TVA; Anul 2 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 214.006,80 lei fara TVA; Anul 3 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 214.006,80 lei fara TVA; LOT 2: servicii de paza la sediul Adapostului de Noapte din str. Gutenberg, nr. 8 Anul 1 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 155.374,80 lei fara TVA; Anul 2 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 155.374,80 lei fara TVA; Anul 3 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 155.374,80 lei fara TVA; 11. Durata Acordului Cadru: 3 ani. 12. Condițiil

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta