INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU PE 3 ANI PENTRU SERVICII DE PAZA
Data licitatiei 11.09.2023
Expirat
18
18
Valoare estimata : 214,593 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 7369394
|
Data publicarii :
25.08.2023
|
Tara/Judet:
RO/Bihor |
Descriere scurta:
INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU PE 3 ANI PENTRU SERVICII DE PAZA
Coduri CPV:
79713000-5 - Servicii de pază
|
Textul licitației
Acord-Cadru LOT 1: 642.606,72 lei fara TVA, defalcat astfel:
LOT 1: 642.606,72 lei fara TVA/3 ani, respectiv:
214.593,12 lei fara TVA/an in primul an;
214.006,80 lei fara TVA/an in al doilea an;
214.006,80 lei fara TVAan in al treilea an;
Acord-Cadru LOT 2: 466.124,40 lei fara TVA, defalcat astfel:
LOT 2: 466.124,40 lei fara TVA/3 ani, respectiv 155.374,80 lei fara TVA/an.
8. Sursa de finanţare: Bugetul DASO, capitol 680206, art. 200130, in limita existentei creditelor bugetare pentru aceasta destinatie
9. Cod CPV: 79713000-5 - Servicii de paza
10. Termenul pentru prestarea serviciilor
LOT 1: servicii de paza la sediul Directiei de Asistenta Sociala Oradea, str. Primariei, nr. 42
Anul 1 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 214.593,12 lei fara TVA;
Anul 2 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 214.006,80 lei fara TVA;
Anul 3 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 214.006,80 lei fara TVA;
LOT 2: servicii de paza la sediul Adapostului de Noapte din str. Gutenberg, nr. 8
Anul 1 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 155.374,80 lei fara TVA;
Anul 2 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 155.374,80 lei fara TVA;
Anul 3 - contract subsecvent pe 12 luni, in valoare de 155.374,80 lei fara TVA;
11. Durata Acordului Cadru: 3 ani.
12. Condițiil