Data licitatiei 15.01.2025

au mai rămas 6 zile

Furnizarea de bunuri necesare funcţionării UIP în cadrul proiectului „Asistență tehnică pentru implementarea măsurilor de guvernanță din Planul Național de Gestionare a Deșeurilor”
Data licitatiei 15.01.2025
au mai rămas 6 zile
4
4
Valoare estimata : 126,470 RON Tip anunt: Achizitii ID: 9134875 Data publicarii : 08.01.2025 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Denumire contract: Furnizarea de bunuri necesare funcţionării UIP în cadrul proiectului „Asistență tehnică pentru implementarea măsurilor de guvernanță din Planul Național de Gestionare a Deșeurilor” Data limita depunere oferta: 2025-01-15

Coduri CPV:

30213100-6 - Computere portabile
30232110-8 - Imprimante laser
30237270-2 - Genţi pentru computere portabile
38920000-0 - Echipament pentru seminţe şi alimente pentru animale
48920000-3 - Pachete software de birotică

Textul licitației

a limita depunere oferta: 2025-01-15T15:00:00+02:00 Descriere contract: Furnizarea de bunuri necesare funcţionării UIP în cadrul proiectului „Asistență tehnică pentru implementarea măsurilor de guvernanță din Planul Național de Gestionare a Deșeurilor” : - laptop cu soft (sistem de operare și pachet WORD), mouse, geantă - 19 buc; - multifuncțională – 1 buc; - videoproiector – 1 buc. Cod CPV: 30213100-6 Computere portabile (Rev.2); 30237270-2 Genți pentru computere portabile (Rev.2); 30232110-8 Imprimante lase (Rev.2); 48920000-3 Pachete software de birotică (Rev.2); 38920000-3 Videoproiectoare (Rev.2) Conditii referitoare la contract: Se va incheia un contract cu respectarea conditiilor prezentate in documentele atașate. Conditii de participare: Ofertele se transmit la adresa de e-mail: gabriela.miclea@mmediu.ro, respectiv serviciulachizitii@mmediu.ro . Ofertele transmise dupa ora stabilita in prezentul anunt, nu vor fi lu

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta