Furnizarea de bunuri necesare funcţionării UIP în cadrul proiectului „Asistență tehnică pentru implementarea măsurilor de guvernanță din Planul Național de Gestionare a Deșeurilor”
Data licitatiei 15.01.2025
au mai rămas 6 zile
4
4
Valoare estimata : 126,470 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9134875
|
Data publicarii :
08.01.2025
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Furnizarea de bunuri necesare funcţionării UIP în cadrul proiectului „Asistență tehnică pentru implementarea măsurilor de guvernanță din Planul Național de Gestionare a Deșeurilor”
Data limita depunere oferta:
2025-01-15
Coduri CPV:
30213100-6 - Computere portabile
30232110-8 - Imprimante laser
30237270-2 - Genţi pentru computere portabile
38920000-0 - Echipament pentru seminţe şi alimente pentru animale
48920000-3 - Pachete software de birotică
|
Textul licitației
a limita depunere oferta:
2025-01-15T15:00:00+02:00
Descriere contract:
Furnizarea de bunuri necesare funcţionării UIP în cadrul proiectului „Asistență tehnică pentru implementarea măsurilor de guvernanță din Planul Național de Gestionare a Deșeurilor” : - laptop cu soft (sistem de operare și pachet WORD), mouse, geantă - 19 buc;
- multifuncțională – 1 buc;
- videoproiector – 1 buc.
Cod CPV: 30213100-6 Computere portabile (Rev.2); 30237270-2 Genți pentru computere portabile (Rev.2); 30232110-8 Imprimante lase (Rev.2); 48920000-3 Pachete software de birotică (Rev.2); 38920000-3 Videoproiectoare (Rev.2)
Conditii referitoare la contract:
Se va incheia un contract cu respectarea conditiilor prezentate in documentele atașate.
Conditii de participare:
Ofertele se transmit la adresa de e-mail: gabriela.miclea@mmediu.ro, respectiv serviciulachizitii@mmediu.ro . Ofertele transmise dupa ora stabilita in prezentul anunt, nu vor fi lu