FURNIZARE SI MONTAJ FERESTRE PVC CU GEAM REZISTENT LA SOCURI MECANICE (ANTIVANDALISM)
Data licitatiei 19.07.2017
Expirat
3
3
Valoare estimata : 5,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2477734
|
Data publicarii :
17.07.2017
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Lucrari de Confectionare si montarea de tamplarie din PVC cu geam rezistent la socuri mecanice cu forma si dimensiunile: 1.Fereastra in doua canate cu o deschidere 1500 x 200 mm = 2 bucati 2.Fereastra cu o deschidere 600 x 600 mm = 3 bucati MATERIALE FOLOSITE Profil PVC: minim 5 camere cu o grosime minim de 60 mm Sticla: Termopan de 24 mm cu rezistenta la socuri mecanice Culoare: Alb SPECIFICATII TEHNICE Legea 608-2001, privind evaluarea comformitatii produselor HG 622/2004, privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a materialelor de constructii. SR EN 1026/2001 –clasa C3 permeabilitate la aer SR EN 1027/2001 – clasa 6A etanseitate la apa SR EN 1026/2001 – clasa C4 rezistenta la vant Comformitatea este demonstrata avand ca referinta SR EN 14351-1-2006
Coduri CPV:
45421100-5 - Instalare de uşi, de ferestre şi de elemente conexe
|
Textul licitației
ind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a materialelor de constructii. SR EN 1026/2001 –clasa C3 permeabilitate la aer SR EN 1027/2001 – clasa 6A etanseitate la apa SR EN 1026/2001 – clasa C4 rezistenta la vant Comformitatea este demonstrata avand ca referinta SR EN 14351-1-2006
Valoarea estimata fara TVA: 5000.00 RON
Conditii contract: Ofertantul castigator va respecta conditiile din caietul de sarcini. TERMENUL DE EXECUTIE: Lucrarile se vor executa in termen de 20 zile lucratoare, incepand cu data semnarii contractului. TERMENUL DE GARANTIE: Termenul de garantie a lucrarilor este de 5 ani la profil si 2 ani la sistem de la data semnarii procesului verbal de receptie finala a lucarilor. DOCUMENTATIA TEHNICA CE TREBUIE ÎNTOCMITA - Deviz – oferta a lucrari; - Situatia de lucrari; - Proces verbal de predare-primire
Conditii participare: OFERTELE SEMNATE SI STAMPILATE VOR FI TRIMISE PANA LA DATA DE 20.07.2017, ORA 10:00 la adresa de email achizitii.sppalba@anp.gov.ro, fax 0241853708 sau depunere la sediul unitatii. Produsele ofertate vor avea aceeasi denumire ca si in SEAP si vor fi livrate la sediul unitatii cu transport gratuit de catre ofertantul desemnat castigator, in urma achizitiei efectuate prin intermediul SEAP.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 20.0