Furnizare materiale pentru atelierul UM 02031 Bucuresti
Data licitatiei 25.05.2017
Expirat
2
2
Valoare estimata : 5,500 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2382102
|
Data publicarii :
24.05.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
U.M. 02031 Bucuresti intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele bunuri materiale: - set panza pentru ferastrau circular(diametrul Ø300 mm, cu 96 dinti, cu latime de taiere 3,2 mm) + panza incizoare conica (diametrul exterior Ø120 mm, cu latime de taiere 3,1 - 4,3 mm, cu 24 dinti pentru debitat pal) = 2 seturi; stifa pentru mobila, 1,40 m latime, culoare maro = 50 ml; lant drujba RSC 45 cm, 1,5 mm = 4 buc; cherestea stejar tivita, uscata, calitatea A, fara noduri, 4 m lungime, 200 mm latime, 27 mm grosime (pentru confectionat placute onorifice) = 0,5 mc; ventilator axial de perete, cadru patrat, debit maxim 10860 mc/h, IP 54, 1360 RPM, 750 W, diametru elice 630 mm, tensiune 230 V = 2 buc; ventilator axial de perete, cadru patrat, debit maxim 6420 mc/h, IP 54, 1350 RPM, 420 W, diametru elice 500 mm, tensiune 230 V = 2 buc;
Coduri CPV:
44190000-8 - Diverse materiale de construcţii
|
Textul licitației
onorifice) = 0,5 mc; ventilator axial de perete, cadru patrat, debit maxim 10860 mc/h, IP 54, 1360 RPM, 750 W, diametru elice 630 mm, tensiune 230 V = 2 buc; ventilator axial de perete, cadru patrat, debit maxim 6420 mc/h, IP 54, 1350 RPM, 420 W, diametru elice 500 mm, tensiune 230 V = 2 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 5500.00-6500.00 RON
Conditii contract: In situatia in care oferta dumneavoastra este declarata castigatoare, livrarea materialelor se face in termen de maxim 5 zile de la lansarea comenzii ferme. Livrarea materialelor se va face in sistem franco-beneficiar la sediul UM 02031 Bucuresti, sos. Alexandriei, nr. 158, Bucuresti, sector 5 (persoane de contact: dl. Piele Alexandru-0749.570.464). Materialele trebuie sa fie insotite de certificat de calitate, declaratie de conformitate si/sau certificat de garantie. Plata facturii se face prin ORDIN DE PLATA, in termen maxim de 30 de zile de la primirea materialelor.
Conditii participare: Operator inscris in SEAP, cont deschis la trezorerie. Ofertantul castigator va posta oferta in catalogul SEAP-catalog electronic.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut pentru fiecare reper in parte.
Termen limita primire oferte: 26.05.2017
Informatii suplimentare: Ofertele de pret, semnate si stampilate vor fi transmise pe adresa de email a unitatii (um02031_buc@ya