Furnizare de articole de birou
Data licitatiei 26.02.2017
Expirat
8
8
Valoare estimata : 42,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2200768
|
Data publicarii :
16.02.2017
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Contract de achizitie publica conform Legii 98/2016, avand ca obiect furnizare articole de birou conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Coduri CPV:
39263000-3 - Articole de birou
|
Textul licitației
a prezenta fise tehnice, descrieri si/ sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata în cazul în care autoritatea contractanta solicita acest lucru, pentru a demonstra calitatea produselor.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut cu conditia îndeplinirii specificatiilor solicitate. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA, cu maxim doua zecimale, pentru intreaga cantitate de produse.
Termen limita primire oferte: 27.02.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de atribuire se poate obtine in format electronic, pe e-mail, pe baza unei solicitari transmise la adresele achizitii.rajdpct@gmail.com; m.iordan@rajdpct.ro, office@rajdpct.ro. Data limita de depunere a ofertelor este 27.02.2017, ora 11.00. Modul de prezentare a ofertei: la sediul RAJDP Constanta, str. Celulozei nr. 15A, Constanta, pana la termenul limita, in plic inchis corespunzator, netransparent, marcat cu denumirea si adresa ofertantului, etichetat cu inscriptia \"A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE ___________, ora ______\". Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2017, ora 12.00 la sediul RAJDP Constanta. Sedinta de deschidere se finalizeaza printr-un proces verbal semnat de membrii comisiei de evaluare si de reprezentantii legali/imputerniciti ai operatorilor economici prezenti la sedinta, in care se consemneaza modul de desfasurare a