Furnizare echipamente IT pentru obiectivul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITATILOR CONEXE DIN UAT COMUNA POIENI SOLCA, JUDETUL SUCEAVA”
Data licitatiei 22.01.2025
Expirat
3
3
Valoare atribuita : 278,350 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 9184991
|
Data publicarii :
23.01.2025
|
Tara/Judet:
RO/Suceava |
Descriere scurta:
Furnizare echipamente IT pentru obiectivul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITATILOR CONEXE DIN UAT COMUNA POIENI SOLCA, JUDETUL SUCEAVA”
Coduri CPV:
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
p>II.1.1) Titlu:
Furnizare echipamente IT pentru obiectivul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITATILOR CONEXE DIN UAT COMUNA POIENI SOLCA, JUDETUL SUCEAVA”
II.1.2) Cod CPV principal:
Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Procedura are ca obiectiv: achiziționarea de echipamente IT în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITATILOR CONEXE DIN UAT COMUNA POIENI SOLCA, JUDETUL SUCEAVA” . În cadrul prezentei proceduri se dorește achiziționarea produselor descrise in Caietul de sarcini si Fisele tehnice aferente.
Proiectul este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliere, Contract de finanțare 1403DOT ⁄ 2023. Furnizarea produselor se va face la sediul școlilor de pe raza Comunei POIENI SOLCA, județul Suceava”
Notă: *Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informații suplimentare cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat.
II.1.6)