Extinderea retelelor publice de alimentare cu apa si canalizare, inclusiv bransamentele
Data licitatiei 21.07.2011
Expirat
1
1
Valoare estimata : 314,300 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 23116
|
Data publicarii :
30.06.2011
|
Tara/Judet:
Bucuresti |
Descriere scurta:
Extinderea retelelor publice de alimentare cu apa si canalizare, inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe strazile: Iorceanu, Mihaiesti, Podu Vartosului si Ramuri Tei Pachet 2 capete strazi. Valoarea estimata fara TVA: 314,300 RON. Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare 45 zile incepand de la data atribuirii contractului. Restul doc in SEAP
Coduri CPV:
45232150-8 - Lucrări pentru conducte de alimentare cu apă
45232440-8 - Lucrări de construcţii de conducte de ape reziduale
|
Textul licitației
i si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sector 2-str.Iorceanu, Mihaiesti, Podul Vartosului si Ramuri Tei.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de extindere a retelelor de apa si canalizare se vor realiza in conformitate cu cerintele din documentatiile tehnice intocmite de proiectantii de specialitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
“Cantitatile de lucrari sunt precizate in documentatiile tehnice, respectiv caietele de sarcini.
Valoarea