Data licitatiei 31.01.2019

Expirat

Executie lucrari pentru obiectiv de investitii finantat din FEADR: Finalizarea lucrarilor de constructii si achizitie dotari la Primaria Stulpicani.
Data licitatiei 31.01.2019
Expirat
56
56
Valoare estimata : 648,071 RON Tip anunt: Achizitii ID: 3559268 Data publicarii : 13.01.2019 Tara/Judet: RO/Suceava
Descriere scurta:

Executie lucrari pentru obiectiv de investitii finantat din FEADR "Finalizarea lucrarilor de constructii si achizitie dotari la Primaria Stulpicani".

Coduri CPV:

45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor

Textul licitației

structiilor (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Lucrari II.1.4) Descriere succinta: Executie lucrari pentru finalizare constructie Sediul Primariei Stulpicani, obiectiv de investitii finantat prin AFIR - Proiect FEDR \"Finalizarea lucrarilor de constructii si achizitie dotari la Primaria Stulpicani, judetul Suceava \" Valoarea estimata a lucrarilor = 648.071,89 Lei Lei din care: Cap. 2. Asigurarea utilitatilor necesare obiectivului = 53.689,21 Lei fara TVA (cheltuiala eligibila) Cap. 4.1. Constructii si instalatii = 554.873,94 Lei fara TVA (Cheltuiala eligibila) Cap. 4.2. Montaj utilaje si echip. tehnologice = 5.571,57 Lei (cheltuiala eligibila) Cap. 4.3. Procurare Echipamente si utilaje tehnologice) = 31.402,95 Lei fara TVA(cheltuiala eligibila) Cap. 5.1. Organizare de Santier (Ctii si instalatii) = 2.354,22 Lei fara TVA - cheltuiala eligibila. Solicitarile de clarificari se transmit autoritatii contractante cel tarziu cu 8 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde clar si complet solicitarilor de clarificar primite in termen, cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. II.1.5) Valoarea totala estimata: Valoarea totala estimata: 648071.89 Moneda: RON II.1.6) Informatii privind loturile: Contrac

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta