EXECUŢIE LUCRĂRI -PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PIN PARTEA PROIECTANTULUI, in cadrul proiectului cu titlul 'CONSOLIDARE, RESTAURARE, CONSERVARE Şl PUNEREIN VALOARE A BISERICII 'SF. TREIME' DIN POPEŞTI - MIHĂILEŞTI
Data licitatiei 03.01.2025
au mai rămas 11 zile
3
3
Valoare estimata : 27,174,502 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9115779
|
Data publicarii :
23.12.2024
|
Tara/Judet:
RO/Giurgiu |
Descriere scurta:
EXECUŢIE LUCRĂRI -PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PIN PARTEA PROIECTANTULUI, in cadrul proiectului cu titlul 'CONSOLIDARE, RESTAURARE, CONSERVARE Şl PUNEREIN VALOARE A BISERICII 'SF. TREIME' DIN POPEŞTI - MIHĂILEŞTI
Coduri CPV:
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
|
Textul licitației
IMONIULUI NATURAL IN REGIUNEA SUD- MUNTENIA PENTRU COMUNE, ORAŞE Şl MUNICIPII, ALTELE DECÂT MUNICIPIILE REŞEDINŢĂ DE JUDEŢ, Apel PRSM - PR5M/380/PR5M P6/0P5/RS05.2/PRSM A40. Biserica 'SF. TREIME'este monument istoric de categorie A, înregistrata In Lista monumentelor istorice 2015 a judeţului (Tlurgiu cu nr. 469, cod: fîR-ll-m-A-15063 -sub denumirea de 'Biserica Sf. Treime' - datare 1688-1689. sat aparţinător Popeşti, Oras MIHĂILEŞTI. 1. Achizitor: Parohia POPEŞTI, cu sediul in Sat Popeşti, judeţ Giurgiu, str. Cetăţii, nr. 62, sat Popeşti, oraş Mihăileşti, judeţul Giurgiu, telefon 0766240556/ 0727892254, e-mail: iuliana_bucur@yahoo.com. 2. Obiectul contractului: OBIECTUL CONTRACMIHAILEŞTI'. 3. Locaţia de implementare a contractului: Sat Popeşti, judeţ Giurgiu, str. Cetăţii, nr. 62, sat Popeşti, oraş Mihăileşti, judeţul Giurgiu, Romania.4. Tip'contract: contract de lucrări (proiectare si executie).5. Durata contract: 30 (treizeci) luni, perioada in care vor fi finalizate toate serviciile, lucrările. livrările conform contractului. Contractul va produce efecte până la stingerea obligaţiilor între părţi - respectiv recepţia finală a lucrării si plata lucrărilor. Durata contractului de lucrări poate suferi modificări, în funcţie de necesităţile specifice de implementare si în f