Data licitatiei 05.02.2024

Expirat

DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE TRANSPORT JUDEŢEAN DE PERSOANE PRIN CURSE REGULATE PE RAZA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ A JUDEŢULUI SĂLAJ-LOTURILE 1,12,14,15
Data licitatiei 05.02.2024
Expirat
17
17
Valoare estimata : 14,837,472 RON Tip anunt: Achizitii ID: 7840993 Data publicarii : 09.01.2024 Tara/Judet: RO/Salaj
Descriere scurta:

DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE TRANSPORT JUDEŢEAN DE PERSOANE PRIN CURSE REGULATE PE RAZA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ A JUDEŢULUI SĂLAJ-LOTURILE 1,12,14,15

Coduri CPV:

60112000-6 - Servicii de transport rutier public

Textul licitației

a mentionata mai sus Ofertele, candidaturile sau cererile de participare trebuie depuse la: I.6) Activitate principala Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz SECTIUNEA II: OBIECT II.1) Obiectul achizitiei II.1.1) Titlu: DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE TRANSPORT JUDEŢEAN DE PERSOANE PRIN CURSE REGULATE PE RAZA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ A JUDEŢULUI SĂLAJ-LOTURILE 1,12,14,15 Numar de referinta:4494764/2023/1 II.1.2) Cod CPV principal: 60112000-6 Servicii de transport rutier public (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II II.1.4) Descriere succinta: Contractul are ca scop DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE TRANSPORT JUDEŢEAN DE PERSOANE PRIN CURSE REGULATE PE RAZA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ A JUDEŢULUI SĂLAJ- LOTURILE 1,12,14,15. Contractul de delegare de gestiune urmează a se încheia între UAT Judeţul Sălaj și operatorii de transport public câștigători ai procedurii competitive de atribuire a serviciilor de transport pe cele 11 de trasee. NR. LOT COD TRASEU DENUMIRE TRASEU 1 001 ZALĂU - GÂRCEIU 002 ZALĂU -CEHU SILVANIEI 003 ZALĂU - DEJA - CEHU SILVANIEI 004 ZALĂU - CEHU SILVANIEI - BENESAT 12 032 ȘIMLEU SILVANIEI - BĂDĂCIN 033 SICI - ȘIMLEU SILVANIEI 14 038 ȘIMLEU SILVANIEI - CARASTELEC 039 ȘIMLEU SILVANIEI - LOMPIRT -

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta