Delegarea gestiunii activității specifice serviciului de salubrizare constând în operarea centrului de colectare prin aport voluntar a deşeurilor de la persoanele fizice, înființat în comuna Săcueni
Data licitatiei 21.05.2024
Expirat
33
33
Valoare atribuita : 0
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 8287691
|
Data publicarii :
21.05.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bihor |
Descriere scurta:
Delegarea gestiunii activității specifice serviciului de salubrizare constând în operarea centrului de colectare prin aport voluntar a deşeurilor de la persoanele fizice, înființat în comuna Săcueni
Coduri CPV:
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
persoanele fizice, înființate în ZONA 6 din cadrul SMID Bihor respectiv, pe raza administrativ-teritorială a Orașul Săcueni, Comuna Diosig și Comuna Roșiori stabilind nivelurile de calitate şi condiţiile tehnice necesare desfășurării acestui serviciu în condiţii de eficienţă şi siguranţă
II.1.5) Valoarea totala estimata
Valoare Fara TVA 935542.56 Moneda: RON
Metoda de calcul al valorii estimate a concesiunii: (dacă nu este specificată în alte documente ale concesiunii) -
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturiNu
II.1.7) Valoarea totala a achizitiei (fara TVA)
Valoare 935542.56 (Pentru informatii despre contractele individuale, a se utiliza sectiunea V. Valoarea totala a achizitiei se completeaza automat pe masura ce se adauga contracte in sectiunea V.2)
Moneda: RON
II.2) Descriere
II.2.2) Coduri CPV secundare:
Cod CPV principal:
90511200-4 Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
Coduri CPV secundare:
II.2.3) Locul de executare
Cod NUTS: RO111 BihorLocul principal de executare: -
II.2.4) Descrierea achizitiei publice:
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
Obiectul acestui Contract îl constituie delegarea activității de operare a centrului de colectare prin aport voluntar