Data licitatiei 24.06.2013

Expirat

Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare, comuna Copacel, judetul Bihor, prin Contract de concesiune de servicii
Data licitatiei 24.06.2013
Expirat
28
28
Valoare estimata : 666,400 RON Tip anunt: Achizitii ID: 184518 Data publicarii : 23.04.2013 Tara/Judet: Bihor
Descriere scurta:

Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare, comuna Copacel (sat Sarand, Chijic, Copacel, Surduc, Poiana Tasad, Bucuroaia), judetul Bihor, prin Contract de concesiune de servicii

Coduri CPV:

90511000-2 - Servicii de colectare a deşeurilor menajere
90512000-9 - Servicii de transport de deşeuri menajere

Textul licitației

- Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare Locul principal de prestare: Comuna Copacel cu satele apartinatoare Codul NUTS: RO111 - Bihor II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare, comuna Copacel (sat Sarand, Chijic, Copacel, Surduc, Poiana Tasad, Bucuroaia), judetul Bihor, prin Contract de concesiune de servicii II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV) 90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2) 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2) II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile) Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare, comuna Copacel, judetul Bihor, prin Contract de concesiune de servicii Valoarea estimata fara TVA: 666,400 Moneda: RON II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE III.1) Conditii de participare III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comert

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta