Data licitatiei 21.07.2011

Expirat

Delegarea de gestiune a serviciului public de intretinere si amenajare a parcurilor
Data licitatiei 21.07.2011
Expirat
107
107
Valoare estimata : 216,532 RON Tip anunt: Achizitii ID: 20315 Data publicarii : 13.06.2011 Tara/Judet: Bihor
Descriere scurta:

Delegarea de gestiune a serviciului public de intretinere si amenajare a parcurilor: 22 Decembrie, Teiului, Taranilor, prin concesiune pe o perioada de 3 ani. Valoarea estimata fara TVA: 216,532.24 Moneda: RON.

Coduri CPV:

71421000-5 - Servicii de amenajare peisagistică
77310000-6 - Amenajare şi întreţinere de spaţii verzi
77313000-7 - Servicii de întreţinere a parcurilor

Textul licitației

rarilor Servicii 27 - Alte servicii Locul principal de prestare: parcurile 22 Decembrie, Teiului, Taranilor din MUNICIPIUL ORADEA Codul NUTS: RO111 - Bihor II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare Delegarea de gestiune a “serviciului public de intretinere si amenajare a parcurilor: 22 Decembrie, Teiului, Taranilor, prin concesiune pe o perioada de 3 ani ” II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV) 77313000-7 - Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.2) 71421000-5 - Servicii de amenajare peisagistica (Rev.2) 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2) II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile) LOT 1- Parc 22 Decembrie LOT 2- Parc Teiului LOT 3- Parc Taranilor Valoarea estimata fara TVA: 216,532.24 Moneda: RON II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE III.1) Conditii de participare III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea re

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta