DALI – DOCUMENTATIE PENTRU AVIZAREA LUCRARILOR DE INTERVENTIE pentru proiectul de investitie imobiliara REABILITARE PAVILION L7 DIN CAZARMA 3399 CONSTANTA, Cod proiect 2017–C/I–3399
Data licitatiei 15.03.2018
Expirat
46
46
Valoare estimata : 49,134 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2948478
|
Data publicarii :
07.03.2018
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
- elaborarea documentatiei tehnico-economice, faza DALI - Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventie, inclusiv Nota de prezentare conform Ordinului ministrului apararii nationale nr. M.94/2017; - elaborarea documentatiilor anexe la cererile de avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism, sustinerea acestora în comisiile de specialitate ale emitentilor si obtinerea, pe cheltuiala prestatorului, a avizelor/acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism; - elaborarea raportului de audit energetic; - elaborarea scenariului de securitate la incendiu.
Coduri CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize
|
Textul licitației
urbanism, sustinerea acestora în comisiile de specialitate ale emitentilor si obtinerea, pe cheltuiala prestatorului, a avizelor/acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism; - elaborarea raportului de audit energetic; - elaborarea scenariului de securitate la incendiu.
Valoarea estimata fara TVA: 49134.83 RON
Conditii contract: • Perioada de prestare: 75 zile calendaristice; • Termen de plata: maxim 30 zile calendaristice de la primirea facturii, dupa receptia serviciilor; • Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara T.V.A.;
Conditii participare: Respectarea conditiilor din caietul de sarcini si anexele acestuia ce pot fi puse la dispozitia potentialilor ofertanti prin e-mail, in urma unei solicitari in acest sens.
Criterii adjudecare: • pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 16.03.2018
Informatii suplimentare: • Tel. +4 0213195858/3025 si 2514, in atentia: Biroului achizitii, Email: um02248_achiz@mapn.ro, Fax: +4 0213198157 • Toate documentele (caiet de sarcini si anexe) pot fi puse la dispozitia potentialilor ofertanti prin e-mail, in urma unei solicitari in acest sens; • Ofertantii vor publica in SEAP, in cadrul catalogului de produse si servicii, oferta lor financiara SI VOR TRANSMITE PRIN E-MAIL (maxim 9 MB/email) DOCUMENTELE DE CALIFICARE,