Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparații la sediul Oficiului Județean Sibiu
Data licitatiei 16.07.2019
Expirat
13
13
Valoare estimata : 3,137 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 3975256
|
Data publicarii :
10.07.2019
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparații la sediul Oficiului Județean Sibiu
Data limita depunere oferta:
2019-07-17
Coduri CPV:
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
|
Textul licitației
2019-07-17T13:35:21+03:00
Descriere contract:
Lucrările care fac obiectul achiziției, reprezintă lucrări de reparații la sediul Oficiului Județean Sibiu, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată fără TVA – 3.137,00 lei,
5. Condiţii contract:
Termenul de prestare a serviciilor - 10 (zece) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii;
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
Preţul trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Preţul ofertei va fi exprimat în lei/, total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 2. Se va specifica dacă firma este plătitoare sau neplătitoare de TVA.
Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii.
Ofertele care nu se încadrează in valoarea estima