Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparații a gardului de la sediul Oficiului Județean Satu Mare,
Data licitatiei 27.05.2021
Expirat
60
60
Valoare estimata : 16,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 5309338
|
Data publicarii :
24.05.2021
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparații a gardului de la sediul Oficiului Județean Satu Mare,
Data limita depunere oferta:
2021-05-27
Coduri CPV:
45340000-2 - Lucrări de instalare de garduri, de balustrade şi de dispozitive de siguranţă
|
Textul licitației
2021-05-27T10:53:30+03:00
Descriere contract:
Valoarea estimată fără TVA – 16.000,00 lei,
5. Condiţii contract:
Termenul de prestare a serviciilor - 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii;
Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor/ executarea lucrărilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate/ lucrărilor executate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea contractului sau comenzii, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi.
Clauze con