Contract de servicii de asigurare și implementare soft informatic în domeniul financiar-contabil - contabilitate, resurse umane și salarizare -inclusiv serviciile conexe, mentenanţă şi asistenţă tehnică - pentru derularea corespunzătoare a act
Data licitatiei 10.06.2024
Expirat
74
74
Valoare estimata : 488,416 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8325866
|
Data publicarii :
30.05.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Contract de servicii de asigurare și implementare soft informatic în domeniul financiar-contabil - contabilitate, resurse umane și salarizare -inclusiv serviciile conexe, mentenanţă şi asistenţă tehnică - pentru derularea corespunzătoare a activităţii în domeniu la nivelul ASs6 şi al unităţilor şcolare din subordine (68 u.op.)
Coduri CPV:
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software
72263000-6 - Servicii de aplicare de software
|
Textul licitației
tabilitate, resurse umane și salarizare -inclusiv serviciile conexe, mentenanţă şi asistenţă tehnică - pentru derularea corespunzătoare a activităţii în domeniu la nivelul ASs6 şi al unităţilor şcolare din subordine (68 u.op.) Numar de
referinta:poz. 1- Anexa 1 nr. 5136/10.05.2024 din PAAP 2024
II.1.2) Cod CPV principal: 72263000-6 Servicii de aplicare de software (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului: Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta: Conform cerintele si specificatiile tehnice minime din caietul de sarcini, parte integranta a prezentei Documentatii de Atribuire.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata: 488416 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi: Nu
Pot fi depuse oferte
pentru: -
Numarul maxim de loturi pentru care se poate depune
oferta:
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur
ofertant: -
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau
grupuri de
loturi: -
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE< ECONOMICE, FINANCIAR