Contract de prestari servicii de reparare si de intretinere a mobilierului din lemn masiv din crese
Data licitatiei 29.05.2017
Expirat
12
12
Valoare estimata : 10,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2382224
|
Data publicarii :
24.05.2017
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Contract de prestari servicii de reparare si de intretinere a mobilierului din lemn masiv din crese
Coduri CPV:
50850000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere a mobilierului
|
Textul licitației
data de 31.12.2017.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta este de 90 de zile de la data de primire a ofertelor. Serviciile de reparatii se vor face in regim de urgenta ,pentru a nu afecta activitatea in crese, gradul de confort a copiilor si personalului existand pericolul de a se acidenta.Timpul de interventie este intre 12- 24 ore, de la data primirii solicitarii prin mijloace electronice( email, telefon, fax) de la Serviciul Achizitii. Materialele necesare pentru interventii la cele 15 crese sunt prezentate in caietul de sarcini vor fi asigurate de catre prestator pe cheltuiala acestuia.
Conditii participare: Caietul de sarcini se solicita la adresa de email:centrulbugetarcrese@gmail.com,in atentia Chis Iuliana-responsabil achizitie.Oferta va fi ferma , semnata si stampilata,intocmita in lei,se va transmite pe adresa de email mai sus mentionata.Ofertele incomplete sau care nu vor respecta cerintele mentionate in caietulde sarcini si solicitarea de oferta nu vor fi supuse analizei si vor fi descalificate. Poate participa orice operator economic inscris in SEAP ce are dreptul legal de a presta serviciile de reparatii si intretinere ce fac obiectul prezentului anunt,prezentind Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie lizibil conform cu originalul din care sa re