Contract de prestari servicii de intretinere, verificare si reparare de ascensoare persoane, lenjerie si alimente
Data licitatiei 18.04.2022
Expirat
41
41
Valoare estimata : 30,400 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 6104252
|
Data publicarii :
13.04.2022
|
Tara/Judet:
RO/Iasi |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Contract de prestari servicii de intretinere, verificare si reparare de ascensoare persoane, lenjerie si alimente
Data limita depunere oferta:
2022-04-18
Coduri CPV:
50750000-7 - Servicii de întreţinere a ascensoarelor
|
Textul licitației
rta:
2022-04-18T14:00:00+03:00
Descriere contract:
Contract de prestari servicii de intretinere, verificare si reparare de ascensoare persoane, lenjerie si alimente, conform caiet de sarcini
Conditii referitoare la contract:
Cu operatorul economic declarat castigator se va incheia un contract de furnizare cu durata pana la 31.12.2022. Pretul serviciului va fi ferm , fara posibilitatea ajustarii acestuia pe toata durata contractului. Achizitia directa se va derula si online prin intermediul SICAP. 2. Oferta financiara va avea o perioada de valabilitate de min. 60 de zile, avand caracter ferm si obligatoriu din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate. 3. Serviciul va fi prestat la sediul achizitorului,. 4. Facturile vor fi achitate cu ordin de plata in cont de TREZORERIE, in maxim 45 de zile de la receptia produselor .
Conditii de participare:
Operatorul economic trebuie sa fie inscris in SICAP. 2. Se vor depune: a. certificate sau d