Contract de prestari servicii de intocmire a documentatiei necesara pentru implementarea principiilor HACCP pentru cantine, catering si depozitul alimentar
Data licitatiei 26.04.2017
Expirat
15
15
Valoare estimata : 9,045 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2313068
|
Data publicarii :
18.04.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Contract de prestari servicii de intocmire a documentatiei necesara pentru implementarea principiilor HACCP pentru cantine, catering si deposit alimentar, in conformitate Regulamentului CE nr. 852/2004 al Parlamentului European si al Consiliului, privind igiena produselor alimentare cu modificarile si completarile ulterioare. Contractul de achizitie publica se va incheia pana la data de 30.06.2017
Coduri CPV:
79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
|
Textul licitației
e va incheia pana la data de 30.06.2017
Valoarea estimata fara TVA: 9045.00 RON
Conditii contract: Conform clauzelor contractuale
Conditii participare: 1. Certificat Registrul Comertului; 2. Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 164, 165, 167 din Legea 98/2016; 3. Acreditarea RENAR pentru elaborarea documentatiei si implementarea principiilor HACCP cu respectarea codurilor de buna practica aplicabile, ale Codex Alimentarius, adaptate tipului si marimii unitatilor pentru care se solicita, in conformitate cu prevederile legale ale Regulamentului CE nr. 852/2004 al Parlamentului European si al Consiliului, privind igiena produselor alimentare cu modificarile si completarile ulterioare.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 27.04.2017
Informatii suplimentare: Serviciile trebui sa respecte caracteristicile impuse in caietul de sarcini. Pentru a intra in posesia documentatiei de atribuire va rugam sa solicitati caietul de sarcini pe adresa de mail monicagrigore77@yahoo.com. Adresa la care se depune/ transmite oferta :Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului sector 5, B-dul Regina Elisabeta nr. 29-31, sector 5, Bucuresti, Registratura Generala, Orar: Luni –Vineri : 08.00-16.00. In urma transmiterii comunicarii pri