Data licitatiei 24.04.2017

Expirat

Contract de prestari servicii având ca obiect evidentierea informatizata pentru contabilitate bugetara, gestiune si salarii specifice OCPI. (intretinere si actualizare)
Data licitatiei 24.04.2017
Expirat
35
35
Valoare estimata : 15,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2315784 Data publicarii : 19.04.2017 Tara/Judet: RO/Caras-Severin
Descriere scurta:

Sistemul va cuprinde urmatoarele module: o Contabilitate cu situatii analitice pe anumite conturi, operare documente primare, registru casa, alte operatiuni financiare, deconturi, viramente interne, note contabile, registre jurnal, fise conturi, închidere cont rezultat patrimonial, balanta contabila pe surse de financiare si centralizata, cont de executie, fise articol bugetar, registru CFPP; o ALOP – evidentierea bugetara pe articol bugetar, situatii privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiei o Evidenta furnizori cu editare ordine de plata si diverse situatii analitice; o Evidenta clienti; o Modul pentru evidenta creantelor notarilor publici si calculul accesoriilor ; o Evidenta pe coduri CPV, editare receptii, bonuri de consum, si diverse situatii analitice; o Mijloace fixe cu calcul amortizare, fisa mijlocului fix, procese verbale, transferuri, situatii centralizatoare specifice; o Evidenta obiectelor de inventar cu preluarea obiectelor de inventar din receptii, evidenta pe gestionari, liste de inventariere; o Salarii, întocmire state de plata, sporuri, retineri, fluturasi, centralizatoare, recapitulatie , declaratia 112; o Totodata operatorul economic este obligat sa se deplaseze la sediul autoritatii contractante pe cheltuliala proprie ori de cate ori se impune si sa poata acorda asitenta on-line pentru problemele urgente.

Coduri CPV:

72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software şi sisteme informatice

Textul licitației

pe surse de financiare si centralizata, cont de executie, fise articol bugetar, registru CFPP; o ALOP – evidentierea bugetara pe articol bugetar, situatii privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiei o Evidenta furnizori cu editare ordine de plata si diverse situatii analitice; o Evidenta clienti; o Modul pentru evidenta creantelor notarilor publici si calculul accesoriilor ; o Evidenta pe coduri CPV, editare receptii, bonuri de consum, si diverse situatii analitice; o Mijloace fixe cu calcul amortizare, fisa mijlocului fix, procese verbale, transferuri, situatii centralizatoare specifice; o Evidenta obiectelor de inventar cu preluarea obiectelor de inventar din receptii, evidenta pe gestionari, liste de inventariere; o Salarii, întocmire state de plata, sporuri, retineri, fluturasi, centralizatoare, recapitulatie , declaratia 112; o Totodata operatorul economic este obligat sa se deplaseze la sediul autoritatii contractante pe cheltuliala proprie ori de cate ori se impune si sa poata acorda asitenta on-line pentru problemele urgente. Valoarea estimata fara TVA: 15000.00 RON Conditii contract: Sistemul informatic de prelucrare automata a datelor în domeniul financiar-contabil trebuie sa raspunda criteriile considerate minimale prevazute la punctul 58 din anexa nr. 1 Norme generale de

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta