Data licitatiei 18.01.2017

Expirat

Contract de prestari servicii avand ca obiect servicii complete de consultanta de specialitate in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca in cadrul D.G.A.S.P.C. Sibiu
Data licitatiei 18.01.2017
Expirat
112
112
Valoare estimata : 4,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2142685 Data publicarii : 16.01.2017 Tara/Judet: RO/Sibiu
Descriere scurta:

Contract de prestari servicii avand ca obiect servicii complete de consultanta de specialitate în domeniul securitatii si sanatatii în munca, în cadrul DGASPC Sibiu la sediul institutiei, în perioada convenita si în conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini, cu respectarea intocmai a tuturor dispozitiilor legale incidente aplicabile in vigoare.Prestatorul se obliga sa presteze în principal urmatoarele, fara a se limita la acestea: -evaluarea riscurilor de accidentare si îmbolnavire profesionala pentru locurile de munca/posturile nou înfiintate – Centrul de primire in regim de urgenta pentru victimele violentei domestice din cadrul DGASPC Sibiu, consilier juridic asistent social psiholog sofer - elaborarea instructiunilor proprii pentru completarea si aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate în munca pe locuri de munca/posturi de lucru, tinând cont de particularitatile activitatilor si ale locurilor de munca -reevaluarea riscurilor de accidentare si îmbolnavire profesionala pentru locurile de munca/posturile de lucru existente ori de cîte ori este necesar -actualizarea planului de prevenire si protectie ori de câte ori este necesar -stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, -stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor HG nr. 971/2006 privind cerintele minime de semnalizare de securitate si/sau sanatate la locul de munca. -efectuarea instructajului introductiv general la angajare/recrutare în perioada în care lucratorul desemnat SSM este în concediu de odihna/boala. -efectuarea controalelor interne la locurile de munca împreuna cu lucratorul desemnat SSM din unitate si informarea, în scris, a angajatorului, asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora -urmarirea întretinerii, manipularii si depozitarii adecvate a echipamentelor individuale de protectie si a înlocuirii lor la termenele stabilite -urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul activitatilor de control si al cercetarii evenimentelor -cercetarea accidentelor de munca, intocmirea documentatiei complete aferente conform dispozitiilor legale si comunicarea catre toate organele abilitate -colaborarea cu lucratorii si/sau reprezentantii lucratorilor, persoana desemnata, medicul de medicina muncii, în vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie -întocmirea planului de prevenire si protectie -propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori -emiterea tematicii anuale de instruire -testarea anuala a personalului privind securitatea si sanatatea in munca -acordarea de consultanta în domeniul securitatii si sanatatii în munca -participarea la întrunirile Comitetului de securitate si sanatate în munca

Coduri CPV:

79417000-0 - Servicii de consultanţă în domeniul securităţii

Textul licitației

abile in vigoare.Prestatorul se obliga sa presteze în principal urmatoarele, fara a se limita la acestea: -evaluarea riscurilor de accidentare si îmbolnavire profesionala pentru locurile de munca/posturile nou înfiintate – Centrul de primire in regim de urgenta pentru victimele violentei domestice din cadrul DGASPC Sibiu, consilier juridic asistent social psiholog sofer - elaborarea instructiunilor proprii pentru completarea si aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate în munca pe locuri de munca/posturi de lucru, tinând cont de particularitatile activitatilor si ale locurilor de munca -reevaluarea riscurilor de accidentare si îmbolnavire profesionala pentru locurile de munca/posturile de lucru existente ori de cîte ori este necesar -actualizarea planului de prevenire si protectie ori de câte ori este necesar -stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, -stabilirea tipului de semnalizare necesar ?i amplasarea conform prevederilor HG nr. 971/2006 privind cerin?ele minime de semnalizare de securitate ?i/sau sanatate la locul de munca. -efectuarea instructajului introductiv general la angajare/recrutare în perioada în care lucratorul desemnat SSM este în concediu de odihna/boala. -efectuarea controalelor interne la locurile de munca împreuna cu lucratorul desemnat SSM din

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta