Data licitatiei 16.09.2020

Expirat

Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou DRI
Data licitatiei 16.09.2020
Expirat
68
68
Valoare estimata : 39,500 RON Tip anunt: Achizitii ID: 4754025 Data publicarii : 02.09.2020 Tara/Judet: RO/Iasi
Descriere scurta:

Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou DRI

Coduri CPV:

39100000-3 - Mobilier

Textul licitației

od CPV principal: 39100000-3 Mobilier (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Furnizare / Cumparare II.1.4) Descriere succinta: Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de produse, impartite pe 3 (trei) loturi, astfel: - Lotul nr.1 – mobilier pentru sediul OJ Suceava (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.2 – mobilier pentru sediul OJ Tulcea (cod CPV: 39100000-3) - Lotul nr.3 – scaune, banci, set masa cu scaune (cod CPV: 39100000-3) Valoarea estimata totala fara TVA: 39.500,00 Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 1: 16.432,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 2: 14.030,00 lei Valoarea estimata fara TVA pentru lotul 3: 9.038,00 lei Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. II.1.5) Valoarea totala estimata: Valoarea totala estimata: 39500 Moneda:

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta