Contract de furnizare articole de papetarie, accesorii birou si rechizite scolare
Data licitatiei 11.06.2024
Expirat
32
32
Valoare estimata : 330,712 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8308748
|
Data publicarii :
27.05.2024
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Contract de furnizare articole de papetarie, accesorii birou si rechizite scolare
Coduri CPV:
30192000-1 - Accesorii de birou
30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie
39162110-9 - Rechizite şcolare
|
Textul licitației
erinta:26824
II.1.2) Cod CPV principal: 30199000-0 Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului: Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta: Acordul-cadru ce urmează a fi atribuit are ca obiect furnizarea de Articole de Papetărie, accesorii birou și rechizite școlare pentru beneficiarii si angajatii DGASPC Cluj.
NOTA: Acordul–cadru va cuprinde contracte subsecvente care vor fi elaborate conform urmatorului calendar: Se vor încheia două contracte subsecvente, primul până la data de 31.12.2024 iar cel de al doilea până la finalizarea acordului cadru. Cantitățile minime și maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent se regăsesc în prezentul caiet de sarcini. Ultimul contract subsecvent poate depăși durata acordului-cadru.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 165.379,66 lei fără TVA.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa,
numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din Legea 98/2016.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata: Moneda: RON
II.1.6) Informatii priv