Data licitatiei 13.02.2024

Expirat

Contract de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de competenţă a Judeţului Ialomiţa – 2 loturi
Data licitatiei 13.02.2024
Expirat
54
54
Valoare atribuita : 19,828,606 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 7964211 Data publicarii : 24.06.2024 Tara/Judet: RO/Ialomita
Descriere scurta:

Contract de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de competenţă a Judeţului Ialomiţa – 2 loturi

Coduri CPV:

60112000-6 - Servicii de transport rutier public

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

icii de transport rutier public (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului Tipul contractului: Servicii II.1.4) Descriere succinta: Obiectul prezentului Contract îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Ialomiţa. Serviciul cuprinde un numar de 9 de trasee structurate pe 2 grupe (corespunzătoare a 2 loturi). Valoarea totală estimată fără TVA: 48.481.872,81 ron Sumele indicate nu includ TVA. Valoarea totala estimată reprezintă valoarea totală a Contractului care rezultă din această procedură pe întreaga sa durată si nu include eventuale modificari contractuale. Entitatea Contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea de trasee, introducerea de curse suplimentare sau noi stații. La fiecare lot se ia în considerare posibilitatea modificării contractului cu maxim 10% a rulajului estimat, în conformitate cu art.14 și art.241 din Legea nr.99/2016 cu modificările și completările ulterioare, art.17 alin.(1) lit.c) și art.27 ali

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta