Consultanță în elaborarea documentelor și procedurilor pentru compartimentul Situații de Urgență
Data licitatiei 05.02.2025
Expirat
1
1
Valoare estimata : 26,400 RON
|
Tip anunt:
Cumparari directe
|
ID: 9231973
|
Data publicarii :
05.02.2025
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Consultanță în elaborarea documentelor și procedurilor pentru compartimentul Situații de Urgență
Coduri CPV:
71317000-3 - Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor
|
Textul licitației
i în SEAP.
Conditii de livrare: Prestarea serviciilor se face conform ofertei , documentației de achiziție și termenilor stipulați în contractul de achiziție. Termenul de prestare a serviciilor este cel stipulat în contractul de achiziție și curge de la data emiterii ordinului de începere. În cazul în care din orice motiv nu se reușește încheierea contractului sau emiterea ordinului de începere, autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a anula achiziția din SEAP.
Conditii de plata: Plata se face numai după prestarea serviciilor și acceptarea la plată a acestora. Plata se face din Trezoreria Cluj și se poate face numai în contul de Trezorerie al contractantului în maxim 30 zile de la transmiterea facturii și acceptarea la plată . Factura se transmite numai prin sistemul RO e-Factura al ANAF. Pe factura încărca