Data licitatiei 04.11.2014

Expirat

,,Construire pod din beton armat pe DJ 203 H peste râul Ramnicu Sarat, la km. 27+700, comuna Dumitresti, judetul Vrancea”
Data licitatiei 04.11.2014
Expirat
14
14
Valoare estimata : 8,539,490 RON Tip anunt: Achizitii ID: 913870 Data publicarii : 16.10.2014 Tara/Judet: RO/Vrancea
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN) Numar invitatie: 366095 / 17.10.2014 Denumire contract: ,,Construire pod din beton armat pe DJ 203 H peste râul Ramnicu Sarat, la km. 27+700, comuna Dumitresti, judetul Vrancea” Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN) Cod fiscal: 4350394, Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Telefon: 0237616800, Fax: 0372372402 , Email: contact@cjvrancea.ro I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Romania, cod postal: 620048, telefon:+40 372372446, fax:+40 372372447, persoana de contact:CATALINA OACHES I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Vrancea, Municipiul Focsani, Bld. Dimitrie Cantemir, Nr. 1, I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: ,,Construire pod din beton armat pe DJ 203 H peste râul Ramnicu Sarat, la km. 27+700, comuna Dumitresti, judetul Vrancea” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: -Dezafectare pod existent -Lucrari de pod -Lucrari hidrotehnice -Lucrari de drumuri -Lucrari conexe -Lucrari de siguranta circulatiei -Lucrari de organizare santier - valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 7.753.980 lei -valoare estimata cu diverse si neprevazute : 8.539.490 - cheltuielile diverse si neprevazute sunt de 785.510 lei reprezentand 10,31% cota parte aplicata la cap.1; cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, cap.2 cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor, cap.4 – constructii si instalatii - investitia de baza II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 8,539,490 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 155079,6 lei sau echivalentul in alta valuta. Echivalenta pentru garantiile depuse in alta valuta se va determina la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. IMM-urile vor constitui garantia in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de IMM (Formularul 9). Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie iar renuntarea nu este rezultatul adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere achizitorul retine contestatorului garantia de buna conduita constituita conform art. 271^1 din OUG nr. 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 150 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Constituirea garantiei de participare se face în oricare dintre formele prevazute de art. 86 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Contul IBAN al achizitorului este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Focsani iar codul fiscal este 4350394. Garantia se va depune in original la sediul achizitorului din Romania, judetul Vrancea, Municipiul Focsani, Str. Dimitrie Cantemir nr. 1. Ofertantii pot face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA. (art. 89 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006). Constituirea garantiei de buna executie se face in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) si (3) din Hotararea Guvernului nr.925/2006. Garantia de buna executie (daca este constituita in formele prevazute de art. 90 alin. (1)) emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Restituirea garantiei se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle în situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (se va completa Formularul nr. 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (în cazul ofertei comune), tertul sustinator (în cazul sustinerii). 2. Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (se va completa Formularul nr. 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (în cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (în cazul sustinerii). 3. Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle în situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (în cazul ofertei comune), tertul sustinator (în cazul sustinerii) si subcontractantul (în cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie în cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea - Oprisan Marian, Vicepresedintii Consiliului Judetean Vrancea - Bârladeanu Dragos Petrut, Cel - Mare Ionel, Directorii executivi - Oanele Luminita , Dita Dumitru, Iordache Romeo, Olaru Daniela, Consilierii judeteni - Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin, Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany, Boboc Tudorita Rodica, Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile, Blîndu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin, Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut, Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Petric George, Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Ochean Valentin. 4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Conditie de calificare: certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta. Documente de confirmare: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere (în cazul ofertei comune). În cazul asocierii nu se solicita prezentarea acestui certificat de catre fiecare membru al asocierii sau ca el sa fie semnat doar de catre liderul desemnat de asociere. 5. Certificate de atestare sau echivalent. Conditie de calificare: din Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) sau documentele echivalente trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) sau echivalent si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) sau echivalent. Vor depune aceste certificate: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (în cazul ofertei comune). Operatorii economici straini vor depune documentele mai sus mentoinate sau echivalente emise în tara respectiva. În masura în care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. În aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011. Toate documentele din prezenta sectiune întocmite/emise de catre ofertant si având ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta în original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti în oricare din urmîtoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia având libertate deplina de a opta între ele. Documentele redactate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat în alta limba decât româna va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice române. În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la art. 182 alin.(1) din O.U.G. 34/2006 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent Conditie de calificare: din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau din documentele echivalente trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în obiectul de activitate al ofertantului (în cazul asociatilor doar pentru partea din contract pe care o vor realiza). Nu se solicita ca obiectul contractului sa aiba echivalent în obiectul principal de activitate al ofertantului (asa cum este înscris el în certificatul constatator sau documentul echivalent) ci poate sa se regaseasca si în activitatile secundare. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (pentru ofertantii înregistrati la Oficiul Registrului Comertului), Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor cu anexele sale (acolo unde este cazul) (pentru O.N.G. – uri/persoane juridice non-profit) sau documente echivalente (pentru ofertantii straini). În etapa evaluarii ofertelor, achizitorul va solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul în oricare din formele permise de lege (original sau copie legalizata). Vor depune certificatul constatator sau documentele echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat pentru partea din contract pe care o va realiza (în cazul ofertei comune). În vederea respectarii obligatiilor impuse în sarcina achizitorului prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 privind interpretarea art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, achizitorul solicita prezentarea certificatului constatator (sau a documentelor echivalente) si de catre tertul sustinator (în cazul sustinerii) si subcontractantul (în cazul subcontractarii). Pentru mai multe detalii referitoare la situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese a se vedea Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 si versiunea din mai 2014 a fisei de date întocmite de ANRMAP. Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti în oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia având libertate deplina de a opta între ele. Documentele redactate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor români. Capacitatea economica si financiara Descriere: Conditie de calificare: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(respectiv 2011, 2012, 2013) trebuie sa fie în valoare de minim 15.000.000 lei. Pentru IMM-uri media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se reduce la 50%. Documente de confirmare: ofertantii vor depune orice documente relevante din care rezulta îndeplinirea acestei conditii (de exemplu: bilanturi contabile, balante de verificare etc). Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertant atât timp cât din acestea rezulta în mod clar informatiile solicitate si îndeplinirea cerintei mai sus mentionate. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (în cazul ofertei comune). Toate documentele din prezenta sectiune întocmite/emise de catre ofertant si având ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune în original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti în oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor români. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Prezentarea listei principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani a caror valoare cumulata a fost de minim 7.700.000 lei exclusiv T.V.A. la nivelul unuia sau mai multor contracte. Ofertantii vor avea în vedere faptul ca numarul de ani solicitati în vederea demonstrarii experientei similare se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Lista principalelor lucrari similare executate în ultimii 5 ani însotita de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari care sa indice valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de îndeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertanti atât timp cât din acestea rezulta în mod clar informatiile solicitate si ndeplinirea cerintei mai sus mentionate. În cazul în care documentele contin clauze de confidentialitate care împiedica prezentarea acestora în integralitate, ofertantul poate prezenta doar paginile care contin informatiile solicitate de achizitor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (în cazul ofertei comune). Toate documentele din prezenta sectiune întocmite/emise de catre ofertant si având ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune în original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fiprezentate de catre ofertanti în oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor români,Declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare pentru realizarea în bune conditii a contractului. Achizitorul nu impune o lista minima a utilajelor sau anumite capacitati ale acestora, însa, ofertantii vor trebui sa-si dimensioneze oferta astfel încât sa se asigure respectarea cerintelor minime de calitate impuse prin normativele tehnice în vigoare. Echipamentele cuprinse în aceasta declaratie se pot afla în proprietatea ofertantului, pot fi închiriate de acesta, sau pot fi detinute în orice alta forma prevazuta de lege care sa îi confere dreptul de folosire a lor (leasing, comodat, angajament, etc.) Achizitorul nu solicita ca echipamente tehnice sa fie puse la dispozitie pe întreaga perioada de derulare a contractului ci doar in perioada in care devine necesara implicarea acestora in executarea lucrarilor. Documente de confirmare: (Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si orice documente doveditoare (de exemplu contracte/precontracte de vanzare-cumparare, de inchiriere, de leasing,facturi angajamente etc.) Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertanti atât timp cât din acestea rezulta în mod clar informatiile solicitate si îndeplinirea cerintei mai sus mentionate. În cazul în care documentele contin clauze de confidentialitate care împiedica prezentarea acestora în integralitate, ofertantul poate prezenta doar paginile care contin informatiile solicitate de achizitor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (în cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (în cazul ofertei comune) Toate documentele din prezenta sectiune întocmite/emise de catre ofertant si având ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune în original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fiprezentate de catre ofertanti în oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata si vor avea anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate ofertantilor români.,Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului de lucrari. Se solicita urmatorii experti cheie: -Coordonator de proiect -Sef de santier -Responsabil tehnic cu executia -Responsabil C.Q. Pentru îndeplinirea în bune conditii a contractului expertii cheie vor îndeplinii urmatoarele conditii minime obligatorii: - Coordonatorul de proiect:-studii superioare finalizate cu diploma de licenta, sau atestat de manager de proiect sau echivalent (în cazul prezentarii atestatului de manager de proiect nu se solicita si diploma de licenta) -experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare (în cazul prezentarii atestatului de manager nu se solicita ca experienta specifica a coordonatorului de proiect sa fie realizata în calitatea acestuia de coordonator de proiect atestat/certificat - cu diploma de coordonator/manager de proiect). Nu se solicita dovedirea experientei raportata la un anumit numar de ani. - Sef de santier:-studii finalizate cu diploma de inginer/subinginer în specializarea drumuri si poduri -experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se solicita dovedirea experientei raportata la un anumit numar de ani. - Responsabil tehnic cu executia:- certificatul de atestare si legitimatia RTE în domeniul drumuri ?i poduri. Nu se solicita diploma de studii sau dovedirea vechimii, respectiv experientei generale si/sau specifice sau conditii ce vizeaza implicarea într-un proiect/contract similar. - Responsabil C.Q. : -decizia interna de numire în postul de responsabil pentru controlul calitatii -experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se solicita dovedirea experientei raportata la un anumit numar de ani. Documente de confirmare: Pentru personalul de conducere, precum si pentru persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului de lucrari se vor depune orice documente justificative din care sa rezulte îndeplinirea cerintei de calificare (de exemplu: declaratii de disponibilitate, diplome de licenta, diploma de manager de proiect, certificate de atestare si legitimatii RTE, decizii interne de numire etc) Achizitorul a solicitat un responsabil tehnic cu executia atestat în domeniul drumuri ?i poduri motivat de faptul ca art. 14 alin. (2) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în constructii, cu modificarile si completarile ulterioare prevede faptul ca agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor esentiale, prin responsabili tehnici cu executia atestati. De asemenea, conform art. 21 din Hotarârea Guvernului nr. 925/1995 responsabilii tehnici cu executia se atesta pentru cerintele stabilite în lege pentru partea de constructii. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documente echivalente emise in statul de resedinta, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor urmand ca la semnarea contractului - in cazul in care vor fi declarati castigatori-sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane. Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii (I.S.O. 9001 sau echivalent). Certificatul I.S.O. 9001 sau echivalent trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.,Conditie de calificare: asigurarea standardelor de protectie a mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent. Documente de confirmare: Certificat privind standardele de protectie a mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic Factori de evaluare Denumire Intra in licitatie electronica Punctaj maxim Pretul ofertei 80 Descriere: Componenta financiara Perioada de garantie a lucrarilor (exprimat în luni calendaristice) 20 Descriere: Perioada minima de garantie acordata lucrarilor este de 36 luni de la semnarea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar cea maxima este de 84 de luni de la semnarea procesului-verbal receptie la terminarea lucrarilor. Ofertele care au o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica de 36 luni vor fi considerate neconforme, iar cele cu o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mare de 84 luni nu vor fi punctate suplimentar () Intra in licitatie electronica / reofertare () Direct proportional () Invers proportional IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2014 09:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2014 10:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2014 10:48

Coduri CPV:

45233140-2 - Lucrări de drumuri

Textul licitației

NTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: ,,Construire pod din beton armat pe DJ 203 H peste râul Ramnicu Sarat, la km. 27+700, comuna Dumitresti, judetul Vrancea” II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: -Dezafectare pod existent -Lucrari de pod -Lucrari hidrotehnice -Lucrari de drumuri -Lucrari conexe -Lucrari de siguranta circulatiei -Lucrari de organizare santier - valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 7.753.980 lei -valoare estimata cu diverse si neprevazute : 8.539.490 - cheltuielile diverse si neprevazute sunt de 785.510 lei reprezentand 10,31% cota parte aplicata la cap.1; cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, cap.2 cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor, cap.4 – constructii si instalatii - investitia de baza II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 8,539,490 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie d

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta