Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de verificare tehnica periodica a centralei termice de la sediul OJ Cara? Severin.
Data licitatiei 07.04.2014
Expirat
3
3
Valoare estimata : 100 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 226698
|
Data publicarii :
02.04.2014
|
Tara/Judet:
Timis |
Descriere scurta:
Serviciile care fac obiectul achizitiei consta în verificare tehnica periodica a centralei termice IMMERGAS-Eolo Mini 28, de la sediul OJ Cara? Severin, str. 24 Ianuarie, nr. 16, Re?i?a.
Coduri CPV:
71356100-9 - Servicii de control tehnic
|
Textul licitației
ANCOM. Rezultatul serviciilor se receptioneaza pe baza de proces-verbal. Pentru depasirea termenului asumat, prestatorul va datora penalitati de întârziere de 0,15% din valoarea prezentei comenzi, fara TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzatoare a oricarei obligatii, penalitati ce vor fi pretinse si/sau deduse si retinute de catre ANCOM din obligatiile de plata a pretului, fara nicio formalitate prealabila de punere în întârziere. În cazul în care penalitatile de întârziere nu pot fi deduse din pret, prestatorul are obligatia de a le plati în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Conditii de plata: Prestatorul va transmite factura la sediul ANCOM din Strada Horia, nr. 24, Cod postal 300342, Mun. Timi?oara, jud. Timi?. Plata pretului se va efectua numai dupa semnarea procesului-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua în baza facturii transmise de prestator, primita si acceptata de ANCOM, ?i în conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2009 privind plata facturilor in perioada 24-31 a lunii. Nu se admite efectuarea de pla?i în avans sau pla?i par?iale. Plata se considera efectuata la data debitarii contului ANCOM.
Conditii participare: Documente care dovedesc capacitatea tehnica a prestatorului: - în copie, certificat