Data licitatiei 31.08.2016

Expirat

Comanda scrisa avand ca obiect prestarea de servicii de verificare a instalatiei electrice – verificari PRAM in sediile ANCOM (sedii directii regionale si oficii judetene)
Data licitatiei 31.08.2016
Expirat
8
8
Valoare estimata : 30,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1896195 Data publicarii : 25.08.2016 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Se vor presta servicii constand in verificarea si masurarea prizelor de pamant pentru sediile ANCOM. Lista sediilor ANCOM pentru care se solicita verificarea este prezentata in Anexa 1. Serviciile solicitate vor raspunde cel putin urmatoarelor cerinte:-verificarea prizelor de impamantare si a paratrasnetelor;-verificarea continuitatii nulului de protectie;-continuitatea de la priza la tablou si de la tablou la priza de impamantare;-verificarea si masurarea sa fie executate in conformitate cu legislatia in vigoare privind normele de sanatate si securitate in munca in instalatiile electrice – standarde si norme de referinta (STAS 12604/4 – 89,STAS 12604/5 90,STAS 2612/87,STAS 8275/87,PE 116 etc.);-aparatura de testare folosita sa fie conforma cu legislatia in vigoare – testate metrologic; Buletinul de verificare PRAM va cuprinde:-conditiile de masurare;-tipul aparatului folosit la masuratoare;-numele executantului si locul masurarii;-copie dupa certificatul metrologic al aparatului folosit la masurare. Dupa prestarea serviciilor contractantul va avea urmatoarele obligatii:-sa livreze buletin de verificare individual pentru fiecare priza in parte;-sa comunice in scris deficientele constatate si masurile de remediere. Verificarile se vor face dupa un program stabilit impreuna cu personalul ANCOM din cadrul directiilor regionale/oficiilor judetene.

Coduri CPV:

71314000-2 - Servicii de energie electrică şi servicii conexe

Textul licitației

atii nulului de protectie;-continuitatea de la priza la tablou si de la tablou la priza de impamantare;-verificarea si masurarea sa fie executate in conformitate cu legislatia in vigoare privind normele de sanatate si securitate in munca in instalatiile electrice – standarde si norme de referinta (STAS 12604/4 – 89,STAS 12604/5 90,STAS 2612/87,STAS 8275/87,PE 116 etc.);-aparatura de testare folosita sa fie conforma cu legislatia in vigoare – testate metrologic; Buletinul de verificare PRAM va cuprinde:-conditiile de masurare;-tipul aparatului folosit la masuratoare;-numele executantului si locul masurarii;-copie dupa certificatul metrologic al aparatului folosit la masurare. Dupa prestarea serviciilor contractantul va avea urmatoarele obligatii:-sa livreze buletin de verificare individual pentru fiecare priza in parte;-sa comunice in scris deficientele constatate si masurile de remediere. Verificarile se vor face dupa un program stabilit impreuna cu personalul ANCOM din cadrul directiilor regionale/oficiilor judetene. Valoarea estimata fara TVA: 30000.00 RON Conditii contract: In oferta se va preciza termenul de prestare a serviciilor, care nu trebuie sa fie mai mare de 30 (treizeci) zile lucratoare de la data primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM. Pentru depasirea termenului asumat,prestatorul va datora

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta