CJP Prahova achizitioneaza Servicii de consultanta in domeniul securitatii muncii (PSI, SSM) pentru angajatii sai din sediile de la Ploiesti si Campina
Data licitatiei 12.04.2021
Expirat
90
90
Valoare estimata : 1,800 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 5219410
|
Data publicarii :
02.04.2021
|
Tara/Judet:
RO/Prahova |
Descriere scurta:
Denumire contract:
CJP Prahova achizitioneaza Servicii de consultanta in domeniul securitatii muncii (PSI, SSM) pentru angajatii sai din sediile de la Ploiesti si Campina
Data limita depunere oferta:
2021-04-12
Coduri CPV:
79417000-0 - Servicii de consultanţă în domeniul securităţii
|
Textul licitației
s=\"col-sm-12\">2021-04-12T10:00:00+03:00
Descriere contract:
Valoarea estimata a serviciilor este de 1.800,00 lei/12 luni pentru ambele locatii, Ploiesti si Campina, cu posibilitatea prelungirii contractului pentru anul 2022, conform art 165 HG395/2016. Ofertantii interesati sa participe la procedura pot solicita Caietul de sarcini la e-mail achizitii.prahova@cnpp.ro. Oferta, impreuna cu documentele insotitoare, se transmite pe e-mail achizitii.prahova@cnpp.ro, posta / curierat sau este depusa in original la secretariatul CJP Prahova, Str Nicolae Iorga, Nr1, Ploiesti, cu mentiunea Compartimentului Achizitii Publice. Termen limita de depunere a ofertelor este 12.04.2021 ora 10:00.
Conditii referitoare la contract:
Nu se admit oferte incomplete (doar pentru nevoile unei singure locatii). Prestatorul va efectua Servicii de consultanta in domeniul securitatii muncii (PSI, SSM) atat pentru angajatii CJP Prahova (Str Nicolae Iorga, Nr 1 Ploiesti) cat si pentru angajatii CLP Campina (Str Orizontului, Nr1). Caietul de sarcini poate fi solicitat la adresa de e-mail achizitii.prahova@cnpp.ro. Se vor lua in