Canalizarea localitatilor Ruganesti, Simonesti, Cadaciu Mic, Cadaciu Mare, Cobatesti si Mihaileni, comuna Simonesti, judetul Harghita
Data licitatiei 30.09.2012
Expirat
2
2
Valoare estimata : 7,056,156 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 135225
|
Data publicarii :
17.09.2012
|
Tara/Judet:
Harghita |
Descriere scurta:
Lucrari de constructie pentru executia de retele de canalizare si a unei statii de epurare in localitatea Simonesti, judetul Harghita, care includ: a) Lucrari de constructie retea de canalizare b) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice c) Testare si punere in functiune d) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar e) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 luni. f) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 6,414,688.00 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este 7,056,156.00 lei.
Coduri CPV:
45232400-6 - Lucrări de construcţii de canalizare de ape reziduale
|
Textul licitației
tractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizarea localitatilor Ruganesti, Simonesti, Cadaciu Mic, Cadaciu Mare, Cobatesti si Mihaileni, comuna Simonesti, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie pentru executia de retele de canalizare si a unei statii de epurare in localitatea Simonesti, judetul Harghita, care includ: a) Lucrari de constructie retea de canalizare b) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice c) Testare si punere in functiune d) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar e) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 luni. f) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 6,414,688.00 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este 7,056,15