Birotica si papetarie
Data licitatiei 20.02.2018
Expirat
![](/images/ic_remove_red_eye_24px.svg)
3
![](/images/ic_remove_red_eye_24px.svg)
3
Valoare estimata : 572,476 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2897754
|
Data publicarii :
13.02.2018
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Produse de birotica si papetarie in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare este de 4 zile, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor in sensul " in a 4 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Coduri CPV:
30192000-1 - Accesorii de birou
30197000-6 - Articole mărunte de birou
30197630-1 - Hârtie pentru tipărit
30197642-8 - Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
30197643-5 - Hârtie pentru fotocopiatoare
|
Textul licitației
II.1.1) Denumire contract: Birotica si papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Produse de birotica si papetarie in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare este de 4 zile, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor in sensul \" in a 4 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.6) CPV: 30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 572,476.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoa