Avand in vedere specificul activitatii desfasurate de catre angajatii Primariei comunei Gruiu si scoli, se va achizitiona un pachet consumabile pentru imprimante, ce va contine toate produsele din caietul de sarcini.
Data licitatiei 20.04.2017
Expirat
4
4
Valoare estimata : 74,256 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2313193
|
Data publicarii :
18.04.2017
|
Tara/Judet:
RO/Ilfov |
Descriere scurta:
Avand in vedere specificul activitatii desfasurate de catre angajatii Primariei comunei Gruiu si scoli, se va achizitiona un pachet consumabile pentru imprimante, ce va contine toate produsele din caietul de sarcini.
Coduri CPV:
30125100-2 - Cartuşe de toner
|
Textul licitației
nimale si obligatorii. Livrarea produselor se va face la sediul beneficiarului, in maximum 24 de ore de la comanda. Nu exista comanda minima sau maxima. Transportul produselor la sediul beneficiarului este suportat de furnizor si nu majoreaza pretul ofertei.
Conditii participare: Potrivit art. 43, alin. (2) din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, achizitia directa se va efectua prin intermediul catalogului electronic publicat in SEAP. - Pretul ofertei va fi ferm, neajustabil si valabil pe toata perioada de derulare a achizitiei si va fi exprimat in LEI, fara TVA.
Criterii adjudecare: Costul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 21.04.2017
Informatii suplimentare: CAIETUL DE SARCINI CARE CONTINE LISTA PRODUSELOR ?I CARACTERISTICILE MINIME SE VA SOLICITA PRIN E-MAIL LA ADRESA contact@primariagruiu.ro sau la de la registratura autoritatii contractante. Vor fi acceptate numai ofertele care contin intreaga lista de produse solicitata in prezentul caiet de sarcini si conditiile minime impuse. Pentru identificare, operatorul economic va publica oferta financiara in catalogul electronic sub denumirea: „Consumabile imprimante – comuna Gruiu anunt nr. …….” si totodata