Articole de birou
Data licitatiei 25.02.2018
Expirat
2
2
Valoare estimata : 82,166 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2900786
|
Data publicarii :
14.02.2018
|
Tara/Judet:
RO/Maramures |
Descriere scurta:
Furnizarea de produse de birotica aferente implementarii proiectului Abordare integrata a saraciei si excluziunii sociale în beneficiul întregii comunitati” , Componenta 1 Dezvoltare Locala Integrata (DLI 360 grade) în comunitatile marginalizate în care exista populatie apartinând minoritatii rome - Regiuni mai putin dezvoltate , Axa Prioritara Incluziunea sociala si combaterea saraciei Operatiunea Reducerea numarului de comunitatii marginalizate în care exista populatie apartinând minoritatii roma (acele comunitati încare populatia apartinând minoritatii roma reprezinta minim 10% din totalul populatiei la nivelul comunitatii) aflate în risc de saracie si excluziune sociala, prin implementarea de masuri integrate cod smis 2014+101910 contract de finantare numarul POCU/18/4.1/101910”, conform listei de produse ce constituie Anexa nr. 1 la caietul de sarcini., Durata acordului-cadru este de 36 de luni de la semnarea acestuia sau pana la acoperirea cantitatilor maxime prevazute in documentatie si va fi incheiat cu un singur operator economic.
Coduri CPV:
39263000-3 - Articole de birou
|
Textul licitației
.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de birou aferente implementarii proiectului Abordare integrata a saraciei si excluziunii sociale în beneficiul întregii comunitati”, Componenta 1 Dezvoltare Locala Integrata (DLI 360 grade) in comunitatile marginalizate în care exista populatie apartinând minoritatii rome - Regiuni mai putin dezvoltate , Axa Prioritara Incluziunea sociala si combaterea saraciei Operatiunea Reducerea numarului de comunitatii marginalizate în care exista populatie apartinand minoritatii roma
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse de birotica af