Data licitatiei 25.02.2018

Expirat

Articole de birou
Data licitatiei 25.02.2018
Expirat
2
2
Valoare estimata : 82,166 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2900786 Data publicarii : 14.02.2018 Tara/Judet: RO/Maramures
Descriere scurta:

Furnizarea de produse de birotica aferente implementarii proiectului Abordare integrata a saraciei si excluziunii sociale în beneficiul întregii comunitati” , Componenta 1 Dezvoltare Locala Integrata (DLI 360 grade) în comunitatile marginalizate în care exista populatie apartinând minoritatii rome - Regiuni mai putin dezvoltate , Axa Prioritara Incluziunea sociala si combaterea saraciei Operatiunea Reducerea numarului de comunitatii marginalizate în care exista populatie apartinând minoritatii roma (acele comunitati încare populatia apartinând minoritatii roma reprezinta minim 10% din totalul populatiei la nivelul comunitatii) aflate în risc de saracie si excluziune sociala, prin implementarea de masuri integrate cod smis 2014+101910 contract de finantare numarul POCU/18/4.1/101910”, conform listei de produse ce constituie Anexa nr. 1 la caietul de sarcini., Durata acordului-cadru este de 36 de luni de la semnarea acestuia sau pana la acoperirea cantitatilor maxime prevazute in documentatie si va fi incheiat cu un singur operator economic.

Coduri CPV:

39263000-3 - Articole de birou

Textul licitației

.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Educatie SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Articole de birou aferente implementarii proiectului Abordare integrata a saraciei si excluziunii sociale în beneficiul întregii comunitati”, Componenta 1 Dezvoltare Locala Integrata (DLI 360 grade) in comunitatile marginalizate în care exista populatie apartinând minoritatii rome - Regiuni mai putin dezvoltate , Axa Prioritara Incluziunea sociala si combaterea saraciei Operatiunea Reducerea numarului de comunitatii marginalizate în care exista populatie apartinand minoritatii roma II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru II.1.4) Informatii acord-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36 Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse de birotica af

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta