Data licitatiei 28.10.2014

Expirat

APARATAJ ELECTRIC.
Data licitatiei 28.10.2014
Expirat
57
57
Valoare estimata : 146,750 RON Tip anunt: Achizitii ID: 911940 Data publicarii : 15.10.2014 Tara/Judet: RO/Gorj
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA Numar invitatie: 366018 / 16.10.2014 Denumire contract: APARATAJ ELECTRIC. Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281 , Email: dgrig@cnlo.ro, iboghiu@gmai.com I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 253205466, fax:+40 253223248, persoana de contact:Gheorghe Mihaescu I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Targu Jiu, Bulevardul Republicii nr. 22-parter, Directia Achizitii Sala de licitatii, judetul Gorj. I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da I.2.2) Tip Activitate: Electricitate SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: APARATAJ ELECTRIC. II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune furnizarea de diferite tipuri de aparataj electric. II.1.6) CPV: 31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Da II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 146,750.57 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Cuantumul gp este de :Lot 1=10,00 lei; Lot 2=600,00 lei; Lot 3=10,00 lei; Lot 4=100,00 lei; Lot 5=8,00 lei; Lot 6=800,00 lei; Lot 7=300,00 lei; Lot 8=700,00 lei. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este: a)virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari, in original (conf formular).Instrumentul de garantare se va depune in original. Nota: Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare va prevede ca plata garantiei se va executa: a.1) conditionat, dupa constatare culpa persoana garantata; a.2)neconditionat, la cerere beneficiar, pe baza declaratie privind culpa persoana garantata. b)ordin de plata confirmat de banca, cont IBAN RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu, (dovada se depune la sediul Achizitor pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei); c) depunere la casierie Achizitor sume in numerar(suma maxima ce poate fi depusa într-o zi de catre ofertanti este de 5.000 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). IMM constituie GP cuantum 50% . GP se poate constitui si in alta moneda (pentru echivalenta lei/alta moneda, se va avea in vedere cursul comunicat de BNR cu 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor). Garantie de buna executie Cuantumul GBE este în procent de 10 % din val contractului , fara T.V.A. Se constituie prin: - orice instrument de garantare emis în cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari; -prin depunerea la casieria unitatii a unor sume in numerar; - retineri succesive din val facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant într-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0,5% din val contractului, conf art. 90, alin.3, din H.G.925/2006, cu complet si modif aduse de H.G. 1045/2011. Din acest cont pot fi dispuse plati atât de contractant cu avizul scris al autorit contractante cât si de nitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorit contractante. Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constit a GBE, din modelul de contract, parte a docum de atrib, completând Formularul de oferta – Formularul 9, pct.6. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta. Caz IMM, GBEx: 5% pret contract. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - (Formular nr. 1 si nr. 2) Evaluarea cerintei: Încadrarea în situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. În cazul în care exista incertitudini în ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita în mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 2. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (Formularul nr. 4). In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 3. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006(Formular nr.5). Evaluarea cerintei :Încadrarea în situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . În cazul în care exista incertitudini în ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita în mod direct informatii de la autoritatile competente. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu - Director Divizia Energetica; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca-Director Adj. Achizitii; Sorin Teiu-Sef Serviciu Achizitii Produse Energie; Gheorghe Iriza-Sef Birou Achizitii Produse-Echipamente Tehnice; Gheorghe Mihaescu-Birou Achiziti Produse-Echipamente Tehnice. NOTA: -Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe proprie raspundere privind îndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma îndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritattii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. -Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim. ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. -În cazul în care în tara de origine în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. 1. Pentru pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente, din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din ONRC) în original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Pentru pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. NOTA: Documentele vor fi traduse în limba româna de traducatori autorizati si legalizate. Capacitatea economica si financiara Descriere: Cerinta 1:Fisa de informatii generale ale ofertantului. Cerinta minima:Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011,2012 si 2013, sa fie cel putin:Lot 1=1.200,00 lei; Lot 2=67.000,00 lei; Lot 3=1.200,00 lei;Lot 4=12.000,00 lei; Lot 5=700,00 lei; Lot 6=80.500,00 lei; Lot 7=35.000,00 lei; Lot 8=72.000,00 lei.(pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate în ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor , continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nota:In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare va demonstra livrarea de produse printr-o declaratie. Cerinta minima: din lista sa rezulte ca au fost livrate produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim: Lot 1= 600,00 lei; Lot 2=32.000,00 lei; Lot 3=650,00 lei; Lot 4=6.000,00 lei; Lot 5= 400,00 lei; Lot 6=45.000,00 lei; Lot 7=17.000,00 lei; Lot 8=33.000,00 lei, la nivelul a minim un contract-maxim 3 contracte iar dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie/etc. prin care sa confirme furnizarea de produse similare. Facem mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR. Cerinta2:Informatii privind asocierea(daca este cazul):In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte:-Formular 11-"Acordul de asociere", -Formular 12-"Imputernicire pentru reprezentare la procedura". Cerinta 1: Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificat emis de un organism acreditat. - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite în alte state ale Uniunii Europene. Aceste documentele se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: - IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2014 11:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2014 13:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 10:35

Coduri CPV:

31500000-1 - Aparatură de iluminat şi lămpi electrice

Textul licitației

UL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: APARATAJ ELECTRIC. II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune furnizarea de diferite tipuri de aparataj electric. II.1.6) CPV: 31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Da II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 146,750.57 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Cuantumul gp este de :Lot 1=10,00 lei; Lot 2=600,00 lei; Lot 3=10,00 lei; Lot 4=100,00 lei; Lot 5=8,00 lei; Lot 6=800,00 lei; Lot 7=300,00 lei; Lot 8=700,00 lei. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este: a)virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari, in original (conf formular).Instrumentul de garantare se va depune in original. Nota: Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare va prevede ca plata garantiei se va executa: a.1) conditionat, dupa constatare c

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta