Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii postale
Data licitatiei 25.05.2020
Expirat
28
28
Valoare atribuita : 154,823 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 4676725
|
Data publicarii :
25.05.2020
|
Tara/Judet:
RO/Dolj |
Descriere scurta:
Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii postale
Coduri CPV:
64110000-0 - Servicii poştale
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
ul contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii postale
A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. Conform art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste unul sau doua termene limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare. Raspunsul va fi incarcat si publicat, in mod consolidat, in SEAP, dupa cum urmeaza:
- termen-limita de raspuns este in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul de raspuns la clarificari a fost stabilit astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea Documentatiei de Atribuire si ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
C. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept urmare se va considera TARDIVA.
D. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (