Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii de arhivare
Data licitatiei 19.05.2019
Expirat
52
52
Valoare atribuita : 0
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 3869996
|
Data publicarii :
27.05.2019
|
Tara/Judet:
RO |
Descriere scurta:
Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii de arhivare
Coduri CPV:
79995100-6 - Servicii de arhivare
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
Tipul contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Servicii de arhivare a documentelor din cadrul D.R.D.P. Bucuresti
Valoarea estimata totala maxima (lot 1+2) = 379.950 lei fara TVA
Lotul 1: Central D.R.D.P. Bucuresti +S.D.N. Bucuresti Sud+ S.D.N. Bucuresti Nord+ Pepiniera Bucsani + A.C.I. Giurgiu + S.D.N. Alexandria.
Valoarea maxima Acord cadru - 290.550 lei fara TVA
Valoarea celui mai mic Contract subsecvent - 6.705 lei fara TVA
Valoarea celui mai mare Contract subsecvent – 145.275 lei fara TVA
Lotul 2: S.D.N. Buzau+ S.D.N. Ploiesti + S.D.N. Pitesti + S.D.N. Targoviste
Valoarea maxima Acord cadru - 89.400 lei fara TVA
Valoarea celui mai mic Contract subsecvent - 4.470 lei fara TVA
Valoarea celui mai mare Contract subsecvent – 44.700 lei fara TVA
Se va incheia minim un contract subsecvent pe an/ fiecare lot.
Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru, pentru fiecare an, precum si cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent, sunt conform Caietului de sarcini si anexelor 1.1. si 1.2 la acesta.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentat