ACORD-CADRU DE FURNIZARE SET ADMINISTRARE PERIFERICA
Data licitatiei 11.11.2024
Expirat
6
6
Valoare atribuita : 122,560 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 8957258
|
Data publicarii :
11.11.2024
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
ACORD-CADRU DE FURNIZARE SET ADMINISTRARE PERIFERICA
Coduri CPV:
33140000-3 - Consumabile medicale
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
are
II.1.4) Descriere succinta:
Acord-cadru de furnizare set administrare periferica. Descrierea produselor se regaseste in caietul de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor: 15 zile
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari in a 10 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in
loturi: Nu
II.1.7) Valoarea totala a achizitiei (fara TVA)
Oferta cea mai
scazuta: 886320 / Cea mai ridicata
oferta: 886320 luata in considerare
Moneda: Leu
II.2) Descriere
II.2.2) Coduri CPV secundare:
Cod CPV principal:
33140000-3Consumabile medicale (Rev.2)
II.2.3) Locul de executare
Cod
nuts: RO113 Cluj
Locul principal de executare:
CLUJ NAPOCA, STR. TABACARILOR, 11
II.2.4) Descrierea achizitiei publice:
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
Acord-cadru de furnizare set administrare periferica. Descrierea produselor se regaseste in caietul de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înain