Acord cadru alimente
Data licitatiei 17.02.2025
au mai rămas 35 zile
2
2
Valoare estimata : 1,142,017 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9149705
|
Data publicarii :
13.01.2025
|
Tara/Judet:
RO/Hunedoara |
Descriere scurta:
Acord cadru alimente
Coduri CPV:
03220000-9 - Legume, fructe şi fructe cu coajă
15000000-8 - Alimente, băuturi, tutun şi produse conexe
15500000-3 - Produse lactate
15896000-5 - Produse congelate
|
Textul licitației
limentare pot fi obtinute de la:
adresa mentionata mai sus
Ofertele, candidaturile sau cererile de participare trebuie depuse la:
I.4) Tipul autoritatii contractante
Organism de drept public
I.5) Activitate principala
Sanatate
Sectiunea II: Obiect
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Acord cadru alimente Numar de referinta:4944672/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul general al contractului îl reprezintă furnizarea de produse alimentare. Sunt necesare preparării hranei pentru pacienți, în blocul alimentar de la sediul spitalului din cadrul Spitalului Municipal Brad, asigurarea desfășurării activității specifice în cadrul unității spitalicești în condiții optime, respectiv asigurarea desfășurării activității în cadrul bucătăriei. Prezenta procedură este inițiată pentru achiziția unui număr de 12 de loturi. Descrierea și cantitățile produselor ce fac obiectul prezentei proceduri se regăsesc în caietul de sarcini , respectiv anexa atasata. Având în vedere prevederilor OUG nr. 98/2017, cu respectarea termenului prevăzut la art. 8 alin. (2) din Normele Metodologice din 2018 de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernulu