Achizitionarea unor produse si lucrari pentru amenajare birou pentru Serviciul Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria si a directiilor suport
Data licitatiei 06.08.2017
Expirat
28
28
Valoare estimata : 79,652 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2477594
|
Data publicarii :
17.07.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Achizitionarea unor produse si lucrari pentru amenajare birou pentru Serviciul Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria si a directiilor suport
Coduri CPV:
39100000-3 - Mobilier
39112000-0 - Scaune
39515400-9 - Jaluzele
39531400-7 - Covoare textile
45453100-8 - Lucrări de renovare
|
Textul licitației
-ue.ro, cristinel.cerbu@fonduri-ue.ro, claudia.crisan@fonduri-ue.ro
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea unor produse si lucrari pentru amenajare birou pentru Serviciul Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria si a directiilor suport
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unor produse si lucrari pentru amenajare birou pentru Serviciul Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria si a directiilor suport
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79,652.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare