Achizitionarea de servicii de reparatii frigidere si instalatii frigorifice
Data licitatiei 18.01.2018
Expirat
32
32
Valoare estimata : 3,025 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2841125
|
Data publicarii :
16.01.2018
|
Tara/Judet:
RO/Bistrita-Nasaud |
Descriere scurta:
SERVICII DE REPARATII FRIGIDERE SI INSTALATII FRIGORIFICE aferente anului 2018: Reparatii la nevoie, la urmatoarele frigidere si instalatii frigorifice : - Frigidere 100 - 300 litri; - Dulapuri frigorifice 1400 litri; - Camera frigorifica 6 mc. Pentru uniformizarea ofertelor financiare, acestea sa fie exprimate în tarif orar si vor fi valabile pentru tot anul 2018. Pretul se va exprima pentru fiecare tip de aparat în parte. Evaluarea se va efectua la valoarea totala a serviciilor. În urma evaluarii se va încheia un contract de prestari servicii aferent anului 2018. Constatarea/interventia la echipamente se v-a efectua la sediul penitenciarului. Timpul de interventie de la solicitare sa fie de maxim 24 ore. Prestarea serviciului are urmatoarele etape : Constatarea defectiunii, Emiterea devizului estimativ pentru aprobare, Efectuarea interventiei numai dupa aprobarea devizului.
Coduri CPV:
50730000-1 - Servicii de reparare şi de întreţinere a grupurilor de refrigerare
|
Textul licitației
a pentru fiecare tip de aparat în parte. Evaluarea se va efectua la valoarea totala a serviciilor. În urma evaluarii se va încheia un contract de prestari servicii aferent anului 2018. Constatarea/interven?ia la echipamente se v-a efectua la sediul penitenciarului. Timpul de interven?ie de la solicitare sa fie de maxim 24 ore. Prestarea serviciului are urmatoarele etape : Constatarea defec?iunii, Emiterea devizului estimativ pentru aprobare, Efectuarea interven?iei numai dupa aprobarea devizului.
Valoarea estimata fara TVA: 3025.21 RON
Conditii contract: • Trimiterea ofertei de pre? fara TVA prin e-mail: achizitii.bistrita@yahoo.com , achizitii.pbistrita@anp.gov.ro sau pe fax la nr. 0263.234.439. • Termenul limita de participare cu oferta de pre? fara TVA, este data de 19.01.2017. • Pentru o evaluarea cât mai eficienta, va solicitam ca la ofertarea fiecarui produs, sa specificati marca, model, tip etc.
Conditii participare: Constatarea/interven?ia la echipamente se v-a efectua la sediul penitenciarului. Timpul de interven?ie de la solicitare sa fie de maxim 24 ore.
Criterii adjudecare: • Criteriul de atribuire : pretul cel mai mic rezultat în urma evaluarii. • Plata facturii se va efectua cu O.P. prin Trezorerie, în perioada 24-31 a fiecarei luni sau a lunii urmatoare(ex.: daca factura se transmite pÃ