Achizitionare serviciilor de mentenanță ale sistemului de control acces din sediul administrativ al sectorului 2
Data licitatiei 20.12.2024
Expirat
6
6
Valoare estimata : 20,400 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9086240
|
Data publicarii :
16.12.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitionare serviciilor de mentenanță ale sistemului de control acces din sediul administrativ al sectorului 2
Data limita depunere oferta:
2024-12-20
Coduri CPV:
50610000-4 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de securitate
|
Textul licitației
iv>
Descriere contract:
Achiziționarea serviciilor de mentenanţă ale sistemului de control acces din sediul administrativ al sectorului 2.
Servicii de mentenanţă ale echipamentelor de control acces montat pe 10 (zece) uşi în centrul administrativ al sectorului 2 si 2 (două) uşi aflate în biroul DPEPSCS2 din Mall Veranda, (conform cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt).
Conditii referitoare la contract:
Se va presta o revizie generală anuală și 11 revizii lunare, (conform cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt).
Plata se va efectua in termen de 30 zile de la incheierea procesului verbal de recepție,semnat de catre prestator si autoritatea contractanta prin reprezentantii sai, de la data înregistrarii facturii la registratura instituției.
Conditii de participare:
Operatorii economici trebuie să îndeplinească toate cerinţele legale necesare pentru desfăşurarea acestor activităţi, să dețină personalul deservent specializat și să facă dovada experienței similare. În acest sens se vor pr