Achizitionare materiale consumabile pentru proiectul ”Calitate, Competenţă, Performanță în Consiliul Județean Cluj”
Data licitatiei 18.04.2018
Expirat
1
1
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 3032481
|
Data publicarii :
18.04.2018
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Achizitionare materiale consumabile pentru proiectul ”Calitate, Competenţă, Performanță în Consiliul Județean Cluj”
Coduri CPV:
30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie
|
Textul licitației
cerintelor caietului de sarcini, disponibil pe site-ul Consiliului Judetean Cluj - sectiunea Anunturi, http://www.cjcluj.ro/anunturi/.
Conditii referitoare la contract:
Conform caietului de sarcini si contractului. Durata contractului este de maxim 4 luni de la data semnarii. Livrarea produselor se va face in termen de 30 de zile de la data emiterii ordinului de incepere a executarii contractului. Plata se va face in lei, prin ordin de plata, in baza facturii fiscale si a procesului verbal de receptie a produselor, in maxim 30 zile de la receptie.
Conditii de participare:
Este obligatorie inregistrarea ofertei in catalogul electronic de pe site-ul www.e-licitatie.ro. Pentru a putea depune oferta in catalogul electronic este nevoie ca ofertantii sa fie inregistrați in SEAP. Ofertele se vor transmite concomitent pe e-mail la adresa: achizitii@cjcluj.ro si in catalogul electronic. Oferta va cuprinde : - Scrisoare de inaintare (Formular nr. 1) - Informatii generale (Formular nr. 2) - Declaratie privind existenta sau absenta situatiilor de conflict de interese (Formular nr. 3) - Propunerea tehnica, care se va intocmi cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini. - Propunerea financiara - Formular de oferta nr. 4, care va contine valoarea totala a ofertei, exprimata in Lei, fara TVA si Anexa - Centralizator de preturi. - Angaja