ACHIZITIOANARE SISTEM INFORMATIC DESTINAT UNUI CALL-CENTER
Data licitatiei 28.09.2017
Expirat
176
176
Valoare estimata : 110,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2595880
|
Data publicarii :
17.09.2017
|
Tara/Judet:
RO/Braila |
Descriere scurta:
Solutia de tip “Call Center” va trebui sa functioneze in regim permanent 24/7 si sa se integreze cu solutia informatica existenta in cadrul companiei - Siveco Applications, motorul de baze de date fiind Oracle R 11. Integrarea va trebui realizata astfel incat operatorii seviciului de tip “Call Center” sa poata furniza raspunsuri la intrebarile clientilor, pornind de la contractare, citire consumuri, facturare pana la incasarea facturilor. Solutia oferita va trebui sa poata permite colectarea si gestionarea informatiilor de tip avarie si a modalitatilor de rezolvare a acestora in cel mai scurt timp, cu redirectionarea automata/manuala (prin operatorul de “Call Center”) a mesajelor catre compartimentele functionale cu atributii de servici in rezolvarea problemelor semnalate. Solutia propusa va include aplicatii avansate de telefonie IP (cu functii de distribuire automata a apelurilor „call management”), cu inregistrarea convorbirilor telefonice apelului telefonic în format MP3, Multimedia Contact Center, solutie solutie software de ticketing si de înregistrare a tichetelor CRM - Customer Relationship Management (CRM) sau Enterprise Resource Planning (ERP), va oferi scalabilitate, redundanta cu un inalt grad de stabilitate si fiabilitate. Instalarea, programarea, configurarea sistemului de tip Call Center respectiv a echipamentelor hardware si de comunicatii, va fi realizata de catre Furnizor (customizare solutie, interconectare operatori publici si privati de telefonie, echipamente existente etc). Toate liniile de telefonie publice sau private vor fi puse la dispozitie de catre Beneficiar Sistemul de tip Call Center va fi furnizat, instalat si predat Beneficiarului ca „sistem la cheie”. Nu vor fi livrate componente disparate care sa induca duplicarea informatiilor privind solicitantii si solicitarile acestora.
Coduri CPV:
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
|
Textul licitației
atiilor de tip avarie si a modalitatilor de rezolvare a acestora in cel mai scurt timp, cu redirectionarea automata/manuala (prin operatorul de “Call Center”) a mesajelor catre compartimentele functionale cu atributii de servici in rezolvarea problemelor semnalate. Solutia propusa va include aplicatii avansate de telefonie IP (cu functii de distribuire automata a apelurilor „call management”), cu inregistrarea convorbirilor telefonice apelului telefonic în format MP3, Multimedia Contact Center, solutie solutie software de ticketing si de înregistrare a tichetelor CRM - Customer Relationship Management (CRM) sau Enterprise Resource Planning (ERP), va oferi scalabilitate, redundanta cu un inalt grad de stabilitate si fiabilitate. Instalarea, programarea, configurarea sistemului de tip Call Center respectiv a echipamentelor hardware si de comunicatii, va fi realizata de catre Furnizor (customizare solutie, interconectare operatori publici si privati de telefonie, echipamente existente etc). Toate liniile de telefonie publice sau private vor fi puse la dispozitie de catre Beneficiar Sistemul de tip Call Center va fi furnizat, instalat si predat Beneficiarului ca „sistem la cheie”. Nu vor fi livrate componente disparate care sa induca duplicarea informatiilor privind solicitantii si solicitarile acestora.
Valoarea es