Achizitie,transport si montaj scaune::1.Scaun directorial=8 buc. si 2.Scaun laborator=24 buc.
Data licitatiei 26.09.2017
Expirat
19
19
Valoare estimata : 5,882 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2604991
|
Data publicarii :
21.09.2017
|
Tara/Judet:
RO/Dolj |
Descriere scurta:
Achizitie, montaj si transport scaune:1.Scaun directorial=8 buc. cu urmatoarele caracteristici:perne tapitate cu piele ecologica; baza din metal cromat;minere din polipropilena acoperite cu piele ecologica;mecanismul ajustare pe inaltime; dimensiuni:sezut(latime-50cm, adincime-54cm),spatar(latime-52cm, inaltime-71cm),inaltime totala:115cm-127cm, Latime totala:61 cm,Inaltime la sezut:50cm-62cm.2.Scaun laborator=24 buc.cu urmatoarele caracteristici:Scaun de vizitator cu szezutul si spatarul din lemn stratificat lacuit ,Cadrul metalic, de culoare neagra, inaltime scaun:85 cm, adincime sezut:46 cm, inaltime sezut:45 cm, latime sezut:48 cm,latime scaun:53.5 cm,kg sustinere-120 kg.
Coduri CPV:
39112000-0 - Scaune
|
Textul licitației
scaun:85 cm, adincime sezut:46 cm, inaltime sezut:45 cm, latime sezut:48 cm,latime scaun:53.5 cm,kg sustinere-120 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 5882.00 RON
Conditii contract: Pretul va fi unitar, fara TVA si exprimat in ron/buc si va cuprinde toate cheltuielile legate de achizitie,transport si montaj la sediul Facultatii de Automatica, Calculatoare si Electronica din cadrul Universitatii din Craiova. 2. In oferta tehnica vor fi specificate modelul, caracteristicile si producatorul produselor ofertate. 3. Va fi specificat termenul de valabilitate al ofertei (minim 30 zile). 4. Va fi specificat termenul maxim de livrare de la primirea unei comenzi ferme. 5.Va fi specificat termenul de garantie. 6. Modalitate de plata: cu ordin de plata in cont de Trezorerie(banca) in maxim 30 de zile de la receptie si montaj, pe baza de factura originala si proces verbal de receptie
Conditii participare: Oferta tehnico-financiara va fi depusa la Universitatea din Craiova ,Strada Libertatii,nr.19, Directia Generala Administrativa, camera 105, pina la data de 27.09.2016, ora 16.00, in plic sigilat si stampilat,pe care se va mentiona denumirea achizitiei, sau pe fax la numarul 0251411753 sau e-mail aprovizionare: birlea.ucv@gmail.com .
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face conform criteriului „Pretul cel mai scazut” , cu con