ACHIZITIE TERMOHIGROMETRU DIGITAL; TERMOMETRU PENTRU VITRINA FRIGORIFICA/CONGELATOR.
Data licitatiei 16.08.2017
Expirat
28
28
Valoare estimata : 620 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2531887
|
Data publicarii :
10.08.2017
|
Tara/Judet:
RO/Ilfov |
Descriere scurta:
LOT 1 - TERMOHIGROMETRU DIGITAL: Senzor de temperatura intern ( optional senzor de temperatura extern cu cablu); Temperatura: -40…+70ºC/rezolutie 0,1ºC; Sa masoare temperatura in grade C si F (buton de selectare a unitatii de masura dorite); Umiditate relativa 20…+100% rH/rezolutie 1%; Memorie pentru valori minime si maxime inregistrate; Alimentare: o baterie AAA inclusa. Cantitate: 1 bucata. Termohigrometrul se livreaza cu certificat de etalonare, eliberat de un laborator acreditat. Produsul va fi insotit si de un certificat de calitate. Valoare estimata lot: 260 lei fara TVA. LOT 2 - TERMOMETRU PENTRU VITRINA FRIGORIFICA/CONGELATOR: Cilindru din plastic, temperaturi masurate -30…+30 (-40…+40); optional ventuza prindere; Produsul va fi livrat cu certificate de etalonare eliberat de un laborator acreditat. Produsul va fi insotit si de un certificat de calitate. Cantitate: 6 bucati. Valoare estimata lot: 360 lei fara TVA. Garantia produselor: minim 12 luni.
Coduri CPV:
38424000-3 - Echipament de măsurare şi de control
|
Textul licitației
alonare, eliberat de un laborator acreditat. Produsul va fi insotit si de un certificat de calitate. Valoare estimata lot: 260 lei fara TVA. LOT 2 - TERMOMETRU PENTRU VITRINA FRIGORIFICA/CONGELATOR: Cilindru din plastic, temperaturi masurate -30…+30 (-40…+40); optional ventuza prindere; Produsul va fi livrat cu certificate de etalonare eliberat de un laborator acreditat. Produsul va fi insotit si de un certificat de calitate. Cantitate: 6 bucati. Valoare estimata lot: 360 lei fara TVA. Garantia produselor: minim 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 620.00 RON
Conditii contract: Livrarea se va face la sediul autoritatii contractante, in termen de 48 de ore de la primirea comenzii ferme, fara costuri suplimentare pentru achizitor. Plata se va efectua cu OP in cont de Trezorerie, in maxim 60 de zile de la inregistrarea facturii in unitate. Produsele sa detina certificatele solicitate.
Conditii participare: Oferta tehnica si cea financiara, se vor trimite semnate si stampilate, pe adresa de e-mail achizitii.spitalbalaceanca@gmail.com, pana la data de 17.08.2017. Ofertele primite dupa data mentionata nu vor fi luate in considerare.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut/lot
Termen limita primire oferte: 17.08.2017
Informatii suplimentare: Finalizarea achizitiei se va efectua in SEAP. Pentru informatii suplim