achizitie serviciu de vidanjare in perioada martie - 31.12.2019.
Data licitatiei 19.03.2019
Expirat
65
65
Valoare estimata : 3,500 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 3701655
|
Data publicarii :
17.03.2019
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
achizitie serviciu de vidanjare in perioada martie - 31.12.2019.
Data limita depunere oferta:
2019-03-20
Coduri CPV:
90440000-3 - Servicii de tratare a puţurilor de decantare
|
Textul licitației
Descriere contract:
Serviciu de vidanjare - 7 servicii x5mc - in locatia UM 01546 Tunari, Km. 16.5, Soseaua de Centura, localitatea Tunari.
Conditii referitoare la contract:
Serviciul se va face la cerere, in limita a 7 servicii pana la data de 31.12.2019, cu facturare separata pe fiecare serviciu.
Conditii de participare:
Prestarea serviciului se va efectua la UM 01546 Tunari, Km. 16.5, Soseaua de Centura, localitatea Tunari.
Efectuarea serviciului se va face cu echipamente profesionale .Operatorul economic va presta serviciul respectand STAS 4273/1983. Societatea sa fie abilitata sa lucreze in temeiul Legii Apelor nr. 107/1996 cu modificarile si completarile ulterioare, al OUG nr. 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nationale \"Apele Romane\", modificata si completata prin OUG nr. 73/2005 aprobata prin Legea nr. 400/2005 si al Ordinului MMGA nr. 662/2006 privind procedura si competentele de emitere a avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor.
Criterii de atribuire: